צפו בתקציר: זהבי כבש, ניצחון ראשון לגוואנגז'ו מאז ספטמבר עם 0:2 על גויז'ו

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הישראלי, עם סרט הקפטן על היד, כבש מהאוויר את הראשון לקבוצתו בדקה ה-13 שהיה גם שערו ה-19 העונה, והיה מעורב גם בשער של לו לין (43). החבורה של סטויקוביץ' עשתה צעד חשוב בדרך להישארות בליגה

(גודל טקסט)

מזל טוב לערן זהבי וקבוצתו גוואנגז'ו R&F שרשמו היום (שישי) ניצחון ראשון בכל המסגרות מאז ה-1 בספטמבר, כשגבר בחוץ 0:2 על נועלת הטבלה גויז'ו הנפנג, שירדה רשמית לליגה השנייה. קבוצתו של דראגן סטויקוביץ' לעומת זאת, עשתה צעד חשוב כדי לשמור על מקומה בליגה הבכירה.


 

ללא רנאטיניו הפצוע, הישראלי, עם סרט הקפטן על היד, דחף מהרגע הראשון את קבוצתו שנראתה טוב יותר ובדקה ה-13 ניצל טעות של הגנת המארחת ובעט מהאוויר את ה-0:1, שהיה שער הליגה 19 שלו העונה. בדקה ה-43 היתרון הוכפל כשזהבי מסר את הכדור ללו לין, ההבעיטה הראשונה שלו אומנם פגעה בשחקן הגנה, אך את השנייה הוא סובב נהדר לפינה הגבוהה וקבע 0:2 לפני השמירה למחצית, יתרון שנשמר עד הסיום.


ביום רביעי (13:35, שידור ישיר בספורט1) הקרוב מחכה לזהבי ולגוואנגז'ו משחק לא פשוט בבית נגד חביי צ'יינה פורצ'ן בראשנה עומד מאמן נבחרת וויילס לשעבר, כריס קולמן, ובמדיה משחקים שמות מוכרים כמו חאבייר מסצ'ראנו שהגיע בשנה שעברה מברצלונה, הרנאנס ששיחק בין השאר באינטר ויובנטוס ואסקיאל לאבצי שזכור מימיו בנאפולי ובפאריס סן ז'רמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי