צפו בתקציר: זהבי וגוואנגז'ו סיימו עונה ב-0:0 אצל בייג'ין רנה

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הישראלי, שיחזור לארץ לקראת צמד משחקי הנבחרת, סיים שלישי בטבלת השערים עם משחק חלש שלו ושל קבוצתו בחוץ והעונה הסתיימה בקול ענות חלושה עם המקום העשירי בליגה

(גודל טקסט)

זהו. עוד עונה הסתיימה בליגה הסינית, ובלי ששמנו לב ערן זהבי סוגר כבר שנתיים מלאות (ועוד כמה חודשים בסיום עונת 2016) במזרח הרחוק. היום (ראשון) ננעלה רשמית עונת 2018 בליגת העל של סין וקבוצתו של הישראלי, גוואנגז'ו R&F, סיימה בתיקו 0:0 עם בייג'ין רנה.

זהבי, שכבש בשבוע שעבר את שערו ה-20 העונה בניצחון 1:2 על חביי בו הבטיחה גוואנגז'ו את הישארותה בליגה, רשם הפעם 90 דקות ושתי הזדמנויות גדולות שהסתיימו באכזבה קלה. הישראלי סיים את העונה עם 20 שערים – מספר עגול אך לא שחזור של ההישג מהעונה שעברה אז כבש 27 שערים וסיים כמלך שערי הליגה. כמלך השערים העונה סיים וו לי ממהאלופה שנחאי SIPG עם 27 שערים בעצמו. זהבי עצמו דורג שלישי מתחת אודיון איגהלו (21). בהמשך השבוע יחזור זהבי לישראל שם יצטרף לשאר שחקני הנבחרת בהכנות לקראת משחק הידידות נגד גוואטמלה והמשחק הקריטי בליגת האומות נגד סקוטלנד.

במקביל למשחק של גוואנגז'ו התקיימו כל משחקי המחזור בשעה אחידה, ובשל התיקו ירדה קבוצתו של הישראלי למקום ה-10 כשטיאנג'ין קוואנגי'אן עוקפת אותה עם ניצחון 2:3 על שנגחאי שבמקום הראשון. אגב, קבוצתו של ג'ורדי קוריף צ'ונגצ'ינג ליפאן היתה קרובה לירידה עם הפסד 0:1 לנועלת הטבלה גוויז'ו ז'יצ'נג אך ניצחה בזכות הפסדים של שתי הקבוצות הנוספות בתחתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי