אלמוג כהן: "תחילה לא אהבנו את פוסט הבוסים, בסוף הבנו"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אודי ציטיאט

הקשר הסביר את עמדתו בנוגע לפרשה עם כיאל לפני המשחק בסקוטלנד: "כשבירם הסביר לנו את התרגום, הבנו שניפחו הכל", הסביר את השינוי: "אנדי יסודי ובא עם דף נקי" ומעמדו בגרמניה: "לא אעזוב בקרוב, טוב לי"

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד 3:2 לסקוטלנד בליגת האומות, שהעלה את הבריטים לשלב הבא במפעל על חשבון חניכיו של הרצוג. קשר הנבחרת אלמוג כהן, התראיין לרדיו 103fm והתייחס תחילה למצבה של קבוצתו אינגלושטאט בגרמניה: "כרגע המצב בטבלה לא הכי טוב, אנחנו אחרונים. פיטרו כבר שני מאמנים העונה והציפיות מאוד גדולות מעצם העובדה שהתקציב שלנו הוא השלישי בגודלו בליגה.

מצבו האישי: "הייתי פצוע למשך ארבעה חודשים ועכשיו חזרתי. אני לא מחפש לעזוב את אינגולשטאט. כשירדנו ליגה, היו לי הצעות ובחרתי להישאר, המועדון הוא ברמה מאוד גבוהה ואני לא רואה את עצמי עוזב בשנים הקרובות".

על השינוי בעמדת המאמן הנבחרת ישראל: "אנדי מאוד יסודי. הוא עובד על דברים יותר קטנים וספיציפיים שלא כל מאמן התעסק בהם, ואפשר לראות את זה במגרש. שיטת המשחק מאוד מתאימה לנו, חמישה שחקני הגנה זה משהו שמתאים לחומר הנוכחי של השחקנים. אני לא שחקן שעושה פרצופים וזה בסדר ששחקתי רק 20 דקות מול סקוטלנד, אני תמיד בא ונותן את כולי. היופי באנדי זה שהוא בא נקי וללא היכרות מוקדמת עם השחקנים. בנוסף, האווירה טובה והקהל בבית יותר מתחבר לנבחרת מבעבר".

בסיום, התייחס לפרשת הפוסט של חברו לנבחרת בירם כיאלשעורר סערה "תחילה לא אהבנו את הפוסט כי לא הבנו מה היה רשום. כשבירם אמר שלא התכוון לבוסים כפי שפורש בתקשורת, הבנו שהכל בסדר וכל הבלאגן שהגיע אחרי היה מיותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי