"יותר סיכוי שתראו את בן חיים בחוף הים בת"א מאשר בפראג"

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

בצ'כיה ביקרו את החלוץ הישראלי שלא שיחק יותר מארבעה חודשים בשל קרע ברצועה הצולבת: "הגיע כשחקן הכי יקר בתולדות המועדון ועדיין לא כבש אף שער"

(גודל טקסט)
בתקשורת הצ'כית העבירו ביקורת הערב (שלישי) על טל בן חיים החלוץ, שכזכור קרע את הרצועה הצולבת בברכו לפני ארבעה חודשים ועשוי לשוב לפעילות רק לקראת סיום העונה.


"בן חיים חתם בספרטה בקיץ 2017 והפך לשחקן היקר בתולדות המועדון. בבכורה שלו הוא היה לא רע וגרם לפנדל, אבל פשוט שום דבר מאז אותו משחק שהתקיים לפני שנה וארבעה חודשים", נכתב. "הוא עדיין לא כבש אף שער ליגה במדי ספרטה ויותר הגיוני שתראו אותו בחוף הים בישראל בתמונות שהוא מפרסם בחשבון האינסטגרם שלו מאשר במגרש האימונים של הקבוצה".


כזכור, הפציעה התרחשה כשספרטה פראג פגשה את יאבלונץ במסגרת המחזור השני של העונה בצ'כיה. הישראלי נפצע בברכו הימנית בדקה ה-65 ודידה החוצה. לאחר מכן הגיעה בדיקת MRI שעבר ובה שמע על הבשורה הקשה. הטיימינג של הפציעה היה אכזרי עבור החלוץ בן ה-29, שכן אחרי עונה לא טובה בקבוצתו הצ'כית, בה לא סיפק את הסחורה, הוא גילה יכולת יותר טובה מפתיחת העונה כשגם הצוות המקצועי בספרטה פראג התאכזב מאוד עבור החלוץ והודה שמדובר בחוסר מזל.
  


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Good old summer days

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי