אלי בבייב כבש, 0:2 לסומקאייט על נפצ'י באקו בגביע האזרי

אלי בבייב
אלי בבייב | פייסבוק

הישראלי פתח (28) ואלייב הכפיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והאורחת השיגה ניצחון חוץ לקראת הגומלין ברביעי. בבלגיה, 25 דקות לבן הרוש ב-0:2 של לוקרן על טרוידן, 90 דקות לרפאלוב בהפסד אנטוורפן לבוורן

(גודל טקסט)
עונת 2018/19 מסתמנת כשנה מצוינת עבור השחקנים הישראלים, שממשיכים לבלוט באירופה ולהביא תוצאות טובות במדי קבוצותיהם, והיום (שבת) לא היה יוצא מן הכלל.


באזרבייג'אן, אלי בבייב הוביל את סומקאייט לניצחון ענק על נפצ'י באקו בשמינית גמר הגביע. הישראלי פתח בהרכב וכבש את השער הראשון בדקה ה-28, כששחרייאר אלייב מוסיף עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. נפצ'י באקו ניסתה לחזור אבל לקראת הסיום גם נותרה ב-10 שחקנים. זהו רק המשחק הראשון, אבל סומקאייט השיגה מקדמה ענקית לקראת הגומלין ביום רביעי, כשתארח את הקבוצה שכרגע מוליכה את טבלת הליגה.


באנגליה, תומר חמד הפצוע לא נכלל בסגל ק.פ.ר שניצחה בבית 1:2 את מידלסבורו.


FULL TIME | Onze Tricolores winnen met 2-0 van @STVV! Door deze driepunter komen we op gelijke hoogte met Moeskroen. #LOKstvvpic.twitter.com/MZ6fXFIUU8

— Sporting Lokeren (@KSCLokeren) December 15, 2018


בבלגיה, עומרי בן הרוש פתח על הספסל במדי לוקרן כשזו אירחה את סנט טורידן, ונכנס בדקה ה-65. המשחק בנגמר בניצחון קבוצתו של הישראלי 0:2, שאמנם לא הוציא אותה מהתחתית אבל הצמיד אותה למוסקורן שנמצאת מעליה עם 14 נקודות. ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות במדי אנטוורפן שאירחה את בוורן מהתחתית, אבל הקבוצה שהתחילה את המחזור במקום השני בליגה הובכה בבית וירדה למקום השלישי עם 2:0 לבוורן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי