מרציאנו כנראה מתח את שריר הירך, ייבדק כדי לשלול קרע

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

שוער היברניאן רק חזר מהיעדרות ממושכת, אבל נפצע והוחלף כבר אחרי 12 דקות במשחק מול ריינג'רס, מאמנו ניל מנון נראה מתוסכל ובסיום והודה: "נמאס לי מהפציעות האלה, הן עלו לי כבר על העצבים"

(גודל טקסט)
הפציעה החדשה של אופיר מרציאנו באה לו בזמן הכי גרוע. הוא הצטיין בדקות הראשונות של המשחק אתמול (רביעי) בין היברניאן לריינג'רס שהסתיים ב-0:0, הספיק למנוע מצבי הבקעה גם ב-12 הדקות הראשונות בהן שיחק, אבל לצערו נפגע בשנית לאחר שרק לאחרונה חזר לעמוד בין הקורות אחרי פציעה ארוכה.


מנג'ר הקבוצה ניל לנון אמר על הפציעה בסיום: "הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. נמאס לי מהפציעות האלה. הן עלו לי כבר על העצבים". שוער ליברפול לשעבר, אדם בוגדן שהחליף אותו אתמול וברוב העונה עד ששב לכשירות, הציג יכולת מצוינת ומנע גם הוא מספר מצבים, כך שהלילה של מרציאנו היה מתסכל מאוד אחרי שהוא פתח בפעם שלישית בלבד העונה ושוב הושבת.


בטוויטר פורסמה תמונה של מרציאנו יורד מכר הדשא ונכתב: "הפנים של ניל לנון אומרות הכל". המאמן היריב סטיבן ג'רארד שיבח את השוער המחליף של היברניאן, ששיחק איתו בליברפול. ב-48 השעות הקרובות מרציאנו יעבור בדיקות כדי לקבוע אם מדובר במתיחה או בקרע ששוב יגרום להיעדרות ממושכת.

0-0 at the break, but the story of the first half is Ofir Marciano heading off with an injury. Lenny's facr says it all! @HibernianFC#ggtthpic.twitter.com/cu8T7KuRHF

— Cameron Allan (@cammieallan) 19 בדצמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי