צפו: שער ובישול לוואקמה, טקס מרשים לרפאלוב בברוז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אתר רשמי

אחרי שהדהים את בשיקטאש, הקשר שעזב בקיץ את הפועל ב"ש המשיך ביכולת הנהדרת וכיכב ב-1:4 של טרבזונספור על ריזספור. בבלגיה, הישראלי זכה לכבוד מלכים מהאקסית, אבל הוחלף בדקה ה-66 בתבוסה 5:1 שנחלה אנטוורפן

(גודל טקסט)
במשך שבע שנים היה ליאור רפאלוב אחד מכוכביה הגדולים של קלאב ברוז', לימים גם הקפטן והסמל הבלתי מעורער שאיתו זכתה הקבוצה בשתי אליפויות וגם בגביע הודות לשער ניצחון נדיר של הישראלי על היריבה המושבעת אנדרלכט בדקה ה-90 ב-2015. היום (ראשון), אחרי ששוחרר בקיץ ועבר לאנטוורפן, הוא שב לראשונה למגרש שהיה לו בית וזכה לכבוד מלכים, אבל לאחר מכן הובס.


קבוצתו אמנם הושפלה 5:1 בקרב הצמרת בין המדורגת השנייה לשלישית (לחצו כאן לצפייה בתקציר) וגם לו לא היה משחק שהוא יזכור לטובה, הוחלף בדקה ה-66 כשקבוצתו בפיגור 4:0 וגם ספג כרטיס צהוב מוקדם וחמישי שלו העונה שיוביל להשעייתו מהמחזור הבא, אבל לפני המשחק רפאלוב זכה לטקס מהאקסית, כשגם ביציעים לא שכחו לו את תרומתו הרבה ולכבודו הונפו שלטי תודה, בעיקר על אותו שער דרמטי בגביע לפני כמעט ארבע שנים. בעקבות ההפסד ברוז' פתחה מאנטוורפן פער של שלוש נקודות, למוליכה גנק יתרון של ארבע נקודות (42 במאזנה) ולה משחק חסר. 


בליגה הטורקית, אחרי שכבש שער נפלא ב-2:2 נגד בשיקטאש, טוני וואקמה הצטיין גם ב-1:4 על ריזספור עם שער ובישול והעלה את מאזנו לארבעה כיבושים. בתום 17 מחזורים בליגת הטורקית, טרבזונספור מדורגת במקום השני עם 29 נקודות, שש פחות מהמוליכה איסטנבול בשקשהיר אותה היא תארח במחזור הקרוב לסוג של משחק עונה.


Fans Club Brugge schenken ex-speler Lior Refaelov fantastisch eerbetoon bij terugkeer naar Jan Breydelstadion https://t.co/EHW8kTo08ypic.twitter.com/RmCTKKlFrG

— Sportwereld.be (@sportwereld_be) December 23, 2018

Belgisch Voetbal
Club Brugge – Antwerp
Lior Refaelov , 7 jaar Club , nu 1ste jaar Antwerp krijgt geschenk van bestuur Club Brugge
Applaus van vol stadion
Mooi pic.twitter.com/QUOTVjAdmc

— Justin Case❌❌❌❌❌❌ (@JustinC67163981) December 23, 2018

⚫️ Lior Refaelov bij Club Brugge:

7 seizoenen
‍♂️ 234 wedstrijden
⚽️ 54 goals
62 assists
2 titels
1 beker
1 supercup

Brugesboy forever pic.twitter.com/yLOaT33eVC

— Unibet Belgium (@unibetbelgium) December 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי