קליימן: "יש התעניינות מאירופה, יכול לשחק בקבוצה גדולה יותר"

בוריס קליימן
בוריס קליימן | ערן לוף

שוער פראלימני הקפריסאית התייחס לעתידו בתוכנית הספורט של 103FM: "יש למועדון אופציה עליי". על בית"ר ירושלים: "בעתיד ארצה לחזור, אבל כרגע יש להם את שטקוס וניצן". וגם: אלי טביב ומצבה של הפועל ת"א

(גודל טקסט)

"אם בית"ר ירושלים תקרא לי היום, אני לא אחזור". הדובר הוא בוריס קליימן, שוער פראלימני הקפריסאית ואקס הצהובים שחורים, שהסביר בראיון שהעניק לתוכנית הספורט של 103FM: "יש להם כרגע את שטקוס וניצן. ברור שבעתיד אני ארצה לחזור".

קליימן הוסיף: "אי אפשר לשאול שאלה כזו. זו הייתה תקופה ששיחקתי כדורגל באופן רצוף, אפשר להגיד שכשהייתי בבית"ר אז סוג של הצלחנו. לפני זה הייתי חמש שנים בהפועל תל אביב. הייתי מושאל, הייתי שוער שני ועוד שנה ששיחקתי חצי חצי עם דני עמוס".

אם הוא מקורבנות טביב: "אני המשכתי בחיים ובקריירה שלי והים אני עם השקט שיש בקפריסין. העונה האחרונה עם טביב הייתה פחות מוצלחת, אבל לא חושב שאני מהקורבנות".


העונה האחרונה הייתה פחות מוצלחת (דני מרון)

מצבה של הפועל תל אביב: "חבל שמועדון כזה נמצא בתחתית של הליגה שלנו, אבל אני מאמין וסומך עליהם שיישארו בליגה ונקווה שבעונה הבאה יבנו נכון וחכם יותר ויהיו במקום הראוי להם. נראה לי שבשנים האחרונות הפועל תל אביב איבדה הרבה כסף".

המצב בליגה: "זה מה שיפה בכדורגל, כולם יכולים לנתח. כסף נותן יתרון. אנחנו בבית"ר היינו מתחת להרבה קבוצות מבחינת תקציב".

עתידו: "בינתיים יש לפראלימני אופציה עכשיו שאם אני לא טועה מומשה או שתמומש בקרוב. אני יודע שיש קבוצות שהתעניינו ובדקו לגבי באירופה. אני רואה את הרמה פה. ויודע שאני יכול לשחק בקבוצה גדולה יותר".


מאמין שהוא יכול לשחק בקבוצה גדולה יותר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי