מאצ'ין: "דאבור היה יכול לבוא ממש טוב עכשיו, אבל זה בלתי אפשרי"

פאבלו מאצ'ין
פאבלו מאצ'ין | Gettyimages

מאמן סביליה נשאל על צירוף החלוץ אחרי ההפסד לבילבאו בגביע: "המועדון עושה את העבודה לעונה הבאה". בתקשורת הספרדית מאמינים שהישראלי יהיה שחקן הרכב בקבוצה: "מאוד יצירתי בהתקפה ואוהב לשחק עם הפנים לשער"

(גודל טקסט)

למרות שהפסידה 1:0 לאתלטיק באצטדיונה הביתי "ראמון סאנצ'ס פיחואן", סביליה עלתה אתמול (רביעי) לרבע גמר גביע המלך בזכות 1:3 בסן מאמס בשבוע שעבר (2:3 בסיכום) ותתכונן למשחק הבא נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו בשבת.

האנדלוסים לא הצליחו למצוא את הרשת למרות ששיחקו בבית, ויכולים לשאוב השראה מכך שבעונה הבאה יצטרף אליהם מלך שערי הליגה האירופית, מואנס דאבור, שנחת אתמול בסביליה ויחתום בכפוף לבדיקות הרפואיות. המאמן פאבלו מאצ'ין נשאל בסיום המשחק על הרכש הישראלי וענה: "לא חושב שאני האדם שצריך להודיע על זה, אבל זה רכש לעונה הבאה. זה יכול היה לבוא לנו ממש טוב עכשיו, אבל זה בלתי אפשרי והמועדון עושה את העבודה שלו לעתיד".

ולא רק המאמן מרוצה מהרכש. בעיתון "אסטדיו דפורטיבו" נכתב כי דאבור יהיה שחקן הרכב בסביליה בעונה הבאה והוא מתאים בצורה מושלמת לשיטת המשחק של הקבוצה ובעיקר של מאצ'ין, שנוהג לעלות עם שני חלוצים בהתקפה. המאמן משחק בשלוש שיטות עיקריות שהוא משנה לפי היריבה. 4-4-2 מסורתי עם שני חלוצים בחוד. לאחר מכן 4-3-1-2 שוב עם שני חלוצים ושחקן קישור התקפי מאחוריהם ושיטה שלישית היא 5-3-2. בכל המקרים צוינו בעיתון שהמהירות והניידות של דאבור הן נכס לשיטה של המאמן: "דאבור הוא שחקן שנע המון ברחבי המגרש ומאוד יצירתי בהתקפה. הוא אוהב לשחק עם הפנים לשער ולהיות ראשון עם הכדור יותר מאשר למסור אותו לחבר בקבוצה".

סביליה צפויה לשלם על החלוץ 15 מיליון יורו ולמרות שיצטרף לסגל שלה רק בעונה הבאה, בעיתון הספרדי ABC נכתב שבמועדון הספרדי הסכימו למתווה העסקה מאחר שחששו שקבוצות אחרות יחטפו אותו עד הקיץ. בתקשורת האוסטרית פורסם שיש הסכם ג'נטלמני בין דאבור לרד בול זלצבורג לפיו הוא יימכר כעת אך יצטרף לקבוצתו החדשה רק בתום העונה, זאת לאחר שראשי המועדון דרשו לדעת אם הישראלי רוצה לעזוב והבהירו לו שלא ישחררו אותו כעת. עוד על פי הדיווחים באוסטריה, צפוי השחקן לחתום בקבוצה לארבע עונות עם שכר שנתי של 1.8 מיליון יורו.


דאבור. בספרד מאמינים שיהפוך לשחקן הרכב (סביליה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי