רוג'רס: "זה נפלא עבור ביטון, יעזור לנו הרבה בהמשך העונה"

ניר ביטון
ניר ביטון | Gettyimages

קשר סלטיק ערך בכורה מחודשת אחרי שנעדר כמעט שנה עקב פציעות, מאמנו החמיא: "פנטסטי שהוא חזר אחרי כל הקשיים שעבר, הוא יהיה שחקן חשוב"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ניר ביטון חזר לכר הדשא לראשונה לאחר כמעט שנה. מאז פברואר אשתקד הוא לא זכה לדקות עקב שתי פציעות קשות, עד שאתמול (שבת), ב-0:3 של סלטיק על אייר מהליגה השלישית במסגרת הגביע הסקוטי, הוא עלה מהספסל לשמונה דקות.

 


בעיתון "סאנדיי רקורד" הסקוטי נכתב כי ביטון קיבל תמיכה אדירה מהיציעים, שהריעו בהתלהבות לקשר. המאמן ברנדן רוג'רס התייחס אף הוא לביטון כשאמר אחרי המשחק: "זה היה ערב נפלא לביטון אחרי מסע ארוך עבורו. הוא היה בחוץ כמעט שנה ועבורו לחזור לחזור לעשר דקות אחרי כל הקשיים שעבר והימים בהם נאלץ לחזות בחברים שלו משחקים כשהוא יודע שיש לו עוד חודשים עד שיחזור, זה פשוט פנטסטי. הוא יהיה עוד שחקן חשוב עבורנו בחצי השני של העונה".


BR: "It's great for Nir Bitton as well. He's been out for almost a year so for him to come on and get 10 minutes was fantastic."#CELAIR

— Celtic Football Club (@CelticFC) 19 בינואר 2019



ביטון חתום בסלטיק עד 2020, אבל לא בטוח שרוג'רס יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. כריס סאטון, שחקן העבר, כתב טור גדול על עתידה של סלטיק ובין היתר הדגיש: "בקיץ יצטרכו לעשות שם עבודת בנייה גדולה. לא ברור אם רוג'רס יהיה זה שיעשה זאת, כי הוא מבוקש בכמה קבוצות בפרמיירליג ויש הרגשה שהוא מבין שהגיע הזמן לחזור".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי