דיא סבע חתם בגוואנגז'ו ר.פ לשלוש שנים

דיא סבע
דיא סבע | האתר הרשמי

אחרי מכירתו של סולומון לשחטאר תמורת שישה מיליון יורו, עסקת ענק נוספת נסגרה, כאשר מלך שערי הליגה אשתקד חתם במועדון הסיני וישתכר בכשני מליון יורו לעונה. החלוץ אמר אחרי החתימה: "יוצא לדרך חדשה ומאתגרת"

(גודל טקסט)
אחרי מכירתו של מנור סולומון ממכבי פתח תקווה לשחטאר דונייצק תמורת שישה מיליון יורו, עסקת ענק נוספת נסגרה הבוקר (שלישי) ויש לכדורגל הישראלי ליגיונר נוסף. דיא סבע, חלוץ הפועל באר שבע, חתם לשלוש שנים באמצעות סוכנו רונן קצב בגוואנגז'ו R&F, הקבוצה בה מככב ערן זהבי. השחקן יצטרף לאימוני הקבוצה שתצא למחנה אימונים באוסטרליה בתחילת חודשי פברואר.


סבע (26), מלך שערי ליגת העל אשתקד, הצטרף בקיץ כזכור ממכבי נתניה להפועל באר שבע תמורת שני מיליון יורו, אך כמו חבריו לקבוצה, גם הוא לא הצליח להפגין יכולת גבוהה וכעת הוא מתחיל פרק חדש בקריירה ויהיה הכדורגלן הישראלי בסין אחרי לירון זרקו, טוטו תמוז וכאמור ערן זהבי.



סוכנו רונן קצב אמר לאחר סיום העסקה: "רוצה להודות לבאר שבע על הסיוע של כל הצוות הרחב ברשות אלונה ברקת. לעורך דין רועי רוזן ורוח גדי סולומונוביץ שעזרו לערוך את חוזה השחקן כהלכה, וכמובן לכל צוות טופ ספורט, אדם, ובמיוחד לאחי גילעד. דיא יוצא לאתגר חדש מרתק ומלא עניין ואני מאחל לו הצלחה רבה מכל הלב! מילה אחרונה שלי היא לערן זהבי…ההצלחה האדירה שלך פתחה דלת ענקית ומאתגרת לכדורגלן הישראלי בסין ועל זה תודה!".

 


דיא סבע עם רונן קצב. נציג נוסף בליגה הסינית


אלונה ברקת התייחסה לעזיבתו של השחקן: "אנחנו גאים ששחקן נוסף יוצא מבאר ששבע לשחק בחו"ל, שמחים בשביל דיא ומאחלים לו הצלחה בסין. אנחנו מודים ומאמינים בו, בטוחים שיוכיח את עצמו ומאחלים למשפחתו היקרה מעבר נעים. תודה מגיעה לרונן קצב על משא ומתן שקט, רציני וענייני, שהוביל לביצוע העסקה".


דיא סבע אמר אחרי החתימה: "אמנם זו הייתה תקופה קצרה אבל אני מודה על הזכות הגדולה שהייתה לי לשחק בהפועל באר שבע. תודה מיוחדת מגיעה לאלונה, אסי ולברק, לצוות כולו לחבריי לקבוצה ולאוהדים. אני יוצא לדרך חדשה ומאתגרת".



נפרד מבאר שבע אחרי קדנציה קצרה ולא מוצלחת. דיא סבע (גוואנגז'ו ר.פ, רשמי)


בהודעה הרשמית של המועדון נאמר: "סבע שחקן שנמצא בשיאו והוא משחק בנבחרת ישראל ואנחנו מאמינים שהוא ישדרג את הקבוצה ואנחנו בונים עליו לעתיד. מאמינים שהוא יצליח בסין וישתלב בצורה טובה במועדון החדש שלו במהירות האפשרית ויעזור לה להשיג את המטרות שלה".


מבחינה מקצועית, סבע יהיה הזר השישי של גוואנגז'ו שתצטרך לחתוך לפחות שני שחקנים, אך למרות זאת קבוצת מרכז הטבלה הסינית מנסה לצרף קשר נוסף. לפי פרסומים באיטליה, מדובר במארק האמשיק מנאפולי, שקיבל הצעה מהמועדון. הסלובקי לא משחק הרבה העונה באיטליה ולפי הדיווחים עשוי לעזוב. תחילה נמסר שהוא לא רוצה לעזוב לסין, אך אתמול פורסם ששינה דעתו.



מארק האמשיק מועמד לגוואנגז'ו. ישתף פעולה עם דיא סבע? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי