היברניאן ומרציאנו ניצחו 1:3 את סנט מירן, 45 דקות לאלטמן בפאו

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

השוער וקבוצתו הסקוטית עצרו רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בליגה כשגברו על נועלת הטבלה. קליימן ופראלימני הפסידו לא.א.ל לימסול, מחצית לקשר בתיקו של פנאתינייקוס ושש דקות לסייף בניצחון הבכורה של רוטן

(גודל טקסט)

לאחר שקבוצתו הסקוטית ספרה כבר חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון מאז ה-0:2 הגדול נגד סלטיק באמצע דצמבר, אופיר מרציאנו השלים היום (ראשון) 90 דקות בניצחון היברניאן 1:3 על סנט מירן בחוץ. כעת, היברניאן מדורגת במקום השביעי, כשהיא רחוקה רק חמש נקודות מסט. ג'ונסטון שבמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון.


השוער הישראלי נכנע בדקה ה-24 משער של סימאון ג'קסון, יתרון שהחזיק עד הדקה ה-61, אז אוליבר שואו הבקיע את השוויון. דארן מקרגור כבש את המהפך בדקה ה-70 וסטיבי מלן עם שער בדקה ה-87 קבע את תוצאת הסיום.


שוער נוסף ששיחק הערב היה בוריס קליימן, שהשלים 90 דקות בהפסד קבוצתו פראלימני 2:1 לא.א.א לימסול מצמרת הליגה בקפריסין. המקומיים עוד הוליכו, אבל שני שערים תוך שתי דקות במחצית השנייה הובילו להפסד שלישי ברציפות בליגה.

FT| STM 1-3 #HIBSpic.twitter.com/fTndopJGEb

— Hibernian FC (@HibernianFC) January 27, 2019

בליגה הבלגית, קני סייף עלה מהספסל לשש הדקות האחרונות בניצחון הבכורה של פרד רוטן כמאמן אנדרלכט, שגברה 1:2 על אופן. האורחת ממרכז הטבלה עלתה ליתרון חוץ מפתיע, אבל במחצית השנייה הושלם מהפך.



בליגה היוונית, עומרי אלטמן שהתאושש מפציעה ארוכה עלה מהספסל בפעם השנייה העונה ורשם 45 דקות ב-1:1 של פנאתינאייקוס נגד לאריסה. פאו שיחקה מול עשרה שחקנים מהדקה השלישית, אז גם עלתה ליתרון בפנדל, אבל ספגה במחצית השנייה ורשמה מחזור שלישי ברצף ללא ניצחון. ביברס נאתכו גם הוא עלה מהספסל ושיחק שש דקות ב-0:2 של אולימפיאקוס בחוץ על אסטרס טריפוליס, כך שהפער מהמוליכה פאוק שב לשמונה נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי