סולומון: "יש לחץ מהתקשורת בישראל, מנסה ללכת בכיוון הנכון"

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

הכישרון הישראלי סיפק ראיון ראשון לאתר של שחטאר דונייצק: "צריך להתעלם מזה ופשוט ליהנות". על המודל לחיקוי: "מעריץ את מסי והזאר, רוצה ללכת בדרך של וויליאן ודוגלאס קוסטה". וגם על ההתאקלמות, בניון ועוד

(גודל טקסט)
עושה רושם שמאז שעזב את מכבי פתח תקווה, מנור סולומון מתאקלם לא רע בשחטאר דונייצק והרשים עם שער גדול במשחק ההכנה נגד לך פוזנאן הפולנית. המועדון האוקראיני פרסם באתר הרשמי ראיון ראשון עם הכישרון הישראלי, שהתייחס למגוון נושאים.


מה הוא יודע על שחטאר דונייצק: "אני יודע שזה מועדון ענק באוקראינה שזכה בהמון תארים ומשחק כל שנה בליגת האלופות. אני מכיר כמה שחקנים ששיחקו בקבוצה כמו דוגלאס קוסטה, ברנרד, וויליאן ופרננדיניו. הם שחקנים שהתפתחו במועדון והמשיכו לקבוצות גדולות באירופה, כמו באיטליה ובאנגליה. גם היום יש לקבוצה שחקנים גדולים כמו מרלון, טייסון, אימסעילי ופיאטוב".


איך החל את הקריירה שלו: "התחלתי לשחק בגיל חמש. כילד שיחקתי גם כדורסל, טניס ועסקתי באתלטיקה. תמיד חלמתי להיות כדורגלן ובגיל 17 התחלתי לשחק בקבוצה הראשונה של מכבי פתח תקווה. אחרי שנתיים כבר הגעתי לכאן".


איך עשה את הקפיצה הגדולה: "מאז שאני צעיר, הנשיא של מכבי פתח תקווה אמר לי שאני צריך לשאוף לשחק בבוגרים כמה שיותר מהר. ההזדמנות הגיעה כשהייתי בן 17. אחרי כמה חודשים כבר קראו לי לנבחרת".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Манор Соломон забил дебютный гол за «Шахтер» в матче с «Лехом»! Оцените по шкале от 1 до 10 в комментариях. —– Manor #Solomon scored his debut goal for #Shakhtar in the game vs Lech! Rate it on a scale of 1 to 10 in the comments. —– Манор #Соломон забив дебютний гол за «Шахтар» у матчі з «Лехом»! Оцініть за шкалою від 1 до 10 в коментарях.

A post shared by FC Shakhtar Donetsk (@fcshakhtar) on



לחץ מהתקשורת: "לפעמים אני מרגיש לחץ מהתקשורת בישראל, אבל מנסה ללכת בכיוון הנכון. אני מנסה לחשוב חיובי ולא לחשוב על הלחץ ומה שהוא גורם. אני מתרכז בכדורגל, אבל כשאתה מתחיל לשחק בגיל 17 בבוגרים, יש ממך ציפיות גדולות. יש תמיד לחץ. צריך להתעלם מזה ופשוט ליהנות מהמשחק".


איך הצבא משפיע על הכדורגלנים בישראל: "בגיל 18 כולם חייבים ללכת לצבא, גם כדורגלנים, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים להתגייס לתפקידים קשים. לפעמים הצבא מוצא דרכים להקל עלינו ומשבץ אותנו במשרדים. הרבה אנשים בישראל עזרו לי להשיג דחייה של השירות ואני שמח על כך, כי יכולתי להצטרף לשחטאר".



סולומון. משתדל לשים את הלחץ בצד (שחטאר דונייצק, רשמי)


את מי הוא מעריץ כשחקנים: "יש לי הרבה שחקנים שאני מעריץ. ליאו מסי, אדן הזאר. אני מסתכל עליהם ורוצה לחקות אותם, רוצה להיות כמוהם. בשחטאר דוגלאס קוסטה, וויליאן, ברנרד… הייתי רוצה להתחיל כמוהם וללכת באותה דרך".


מה אתה יכול להגיד על יוסי בניון, שהיה כדורגלן ישראלי מפורסם: "הוא אחד מאלה שגדלתי עליהם והערצתי. שיחקנו יחד וזה עזר לי. אני מכבד מאוד אותו על מה שעשה עבור ישראל. הוא שיחק ברמות הכי גבוהות, בליברפול ובליגת האלופות".



עם בניון. "שיחקנו יחד וזה עזר לי" (עדי אבישי)


מה אמר לו המאמן פאולו פונסקה על עתידו: "פונסקה אמר לי שהוא נותן לי זמן. הצוות של הקבוצה עוזר לי על המגרש ומחוצה לו. רק עכשיו נפגשתי עם כולם. אני בטוח שארגיש את התמיכה שלהם בכל. לפני שעברתי לשחטאר שמעתי שפונסקה הוא סוג של מנטור גדול, שהוא היה בעבר שחקן גדול ובאימונים הוא עוזר לי. הוא צועק לי איזו עמדה טובה יותר לקחת בזנו האימון. זה נפלא שהמאמן יכול ללמד אותך איך להיות טוב יותר".


המאבק על העמדה בקבוצה: "אני יודע שיש בקבוצה הרבה שחקנים טובים בעמדה שלי. אני מאמין בעצמי, רוצה לשחק כמה שיותר ואעשה הכל בשביל זה. אני יכול לשחק בשני האגפים וגם כמספר 10. אשחק היכן שהמאמן יחשוב שהוא צריך אותי וזה הכרחי".



מוכן לשחק בכל עמדה (שחטאר דונייצק, רשמי)


איך התאקלם בקבוצה: "התייחסו אלי יפה מאוד. אני מדבר עם אלה שיודעים אנגלית ואני בטוח שכל החבר'ה בקבוצה טובים ויעזרו לי".


איך יתאקלם במזג האוויר: "אני יודע כמובן שקר מאוד באוקראינה, הייתי שם כמה ימים והרגשתי את הקור. אהבתי מאוד את העיר ויש שם רמת חיים טובה. ברור שאני צריך זמן לראות את הכל".


מה דעתו על הבחורות האוקראניות: "ראיתי שיש הרבה בחורות יפות, אבל יש לי חברה בישראל. הלב שלי שייך אליה. הוא לא נמצאת איתי בגלל שהיא בצבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי