דאבור כבש, זלצבורג העפילה לחצי גמר הגביע האוסטרי

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

הישראלי דייק מהנקודה הלבנה והוחלף בדקה ה-71, קבוצתו גברה 1:2 בחוץ על וינר נוישטט מהליגה השנייה והבטיחה את מקומה בשלב ארבע האחרונות. ניר ביטון לא שותף בניצחון סלטיק, הפסד דרמטי לרפאלוב ואנטוורפן

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד 2:1 בברוז' בליגה האירופית, שהיה הראשון של רד בול זלצבורג העונה בכל המסגרות, אלופת אוסטריה התאוששה הערב (ראשון) עם 1:2 בחוץ על וינר נוישטט מהליגה השנייה וכרטיס לחצי גמר הגביע.


מואנס דאבור הוחלף (71), 16 דקות אחרי שהבקיע מהנקודה הלבנה והעלה את מאזנו העונה במפעל השני בחשיבותו לשני שערים. בעוד ארבעה ימים (חמישי ב-19:55, ישיר בספורט1) זלצבורג והחלוץ הישראלי יארחו את קלאב ברוז' בידיעה ש-0:1 יספיק על מנת להעפיל לשמינית גמר הליגה האירופית.


בסקוטלנד, ניר ביטון לא שותף ב-0:1 הדרמטי של סלטיק בחוץ נגד קילמרנוק במסגרת המחזור ה-26. האלופה הבקיעה בדקה ה-90 וניצחה בתום משחק סוער אותו שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים. הפער מריינג'רס, השנייה בטבלה, עומד כעת על שמונה נקודות.


בבלגיה, ליאור רפאלוב השלים 90 דקות בהפסד הדרמטי 1:0 של אנטוורפן בבית נגד אנדרלכט. הקבוצה של הישראלי נותרה במקום הרביעי, נקודה פחות מליאז' השלישית וארבע מתחת לברוז' השנייה.


ביוון, ביברס נאתכו לא שותף בניצחון הענק של אולימפיאקוס 1:4 על א.א.ק. אתונה במסגרת המחזור ה-21.

 
 

O/ BROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONY! O/ pic.twitter.com/luSaAfcKxP

— Celtic Football Club (@CelticFC) February 17, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי