צפו: אולימפיאקוס הביסה ללא נאתכו, בכורה לסולומון באוקראינה

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | Gettyimages

הקבוצה מאתונה נאלצה לבצע שני חילופים מוקדמים מה שהותיר את הקשר הישראלי על הספסל ב-1:5 על אופי כרתים. ילד הפלא נכנס בדקה ה-79 ורשם הופעה ראשונה בליגה במדי שחטאר ב-0:2 על אולכסנדריה

(גודל טקסט)
אחרי שעומרי אלטמן ופנאתינייקוס הפסידו, המחזור ה-22 בליגה היוונית נמשך הערב (ראשון) כשאולימפיאקוס הביסה בביתה 1:5 את אופי כרתים החלשה שמדורגת עמוק מתחת לקו האדום.


ביברס נאתכו פתח את המשחק על הספסל ולא שותף לאחר שאולימפיאקוס נאלצה לבצע שני חילופים בשל פציעות כבר במהלך המחצית הראשונה. 


אולימפיאקוס רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות והגדילה את הפער מ-א.א.ק. אתונה השלישית לשמונה נקודות. הפער מפאוק הצטמצם לשבע נקודות לאחר שהמוליכה סיימה אתמול רק ב-1:1 בבית נגד אריס סלוניקי.


באוקריאנה, שחטאר דונייצק ניצחה את אולכסנדריה 0:2 בקרב צמרת מסקרן במסגרת המחזור ה-19 ושמרה על פער שבע נקודות מהמוליכה דינמו קייב. מנור סולומון, שפתח בהרכב בהפסד לפרנקפורט בליגה האירופית, עלה מהספסל בדקה ה-79 ורשם הופעת בכורה בזירה המקומית.


⚡ Уверенная победа 2:0 в первом матче Премьер-лиги в 2019 году!#ШахтерАлександрияhttps://t.co/CXvLcWhJLSpic.twitter.com/wb8SBDpvOM

— ⚒FC SHAKHTAR DONETSK (@FCShakhtar) February 25, 2019

Hat-trick #olympiacos#slgr#OLYOFI@HassanKoukapic.twitter.com/Kp2Mh4ZAIx

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) February 25, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי