ביטון: "שמחתי עבור המועדון, אבל לא הרגשתי חלק מהקבוצה"

ניר ביטון וניל לנון
ניר ביטון וניל לנון | Gettyimages

אחרי ששב להרכב סלטיק וקיבל זימון לסגל נבחרת ישראל, הקשר התייחס פעם נוספת לפציעה הקשה שעבר: "החלק הקשה ביותר היה לראות את הבחורים זוכים בתארים. עברו לי מחשבות על המשך הקריירה ולא ידעתי למה לצפות"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אחרי שזומן לסגל נבחרת ישראל לקראת צמד משחקי פתיחת מוקדמות יורו 2020 בסוף חודש מארס מול סלובניה ואוסטריה, ניר ביטון התראיין בסקוטלנד והתייחס פעם נוספת לשנה הלא פשוטה שעבר במהלכה הוא נעדר מסגל סלטיק בשל פציעה קשה בברכו.

ביטון סיפר: "החלק הקשה ביותר היה לראות את הקבוצה זוכה בתארים וחוגגת. רציתי להיות חלק מזה והיה לי קשה. כמובן ששמחתי עבור המועדון, אבל לא באמת הרגשתי שייך. כספורטאי, אתה תמיד רוצה להיות חלק מהקבוצה. התגעגעתי לזה מאוד. ניסיתי להישאר חיובי, אבל ברור שעוברות לך בראש מחשבות על המשך הקריירה ואתה לא יודע למה לצפות – במיוחד אם זו הפציעה הארוכה הראשונה שאתה עובר. הצוות הרפואי היה אופטימי לאורך כל הדרך ועזר לי להרים את המורל".

ב-2013 ביטון חתם בסלטיק אותה אימן באותה תקופה ניל לנון, שחזר כעת למועדון לאחר שברנדן רוג'רס עזב ומונה למאמן לסטר. הישראלי התייחס לכך: "כולם במועדון שמחים שניל כאן. הוא עבד פה בעבר ויש לו נוכחות ואישיות מרשימה. כל השחקנים מכבדים אותו ורוצים לזכות בתארים – זו בעצם המהות של סלטיק. "היו לנו שנתיים וחצי מדהימות עם רוג'רס. אני יכול לומר שהוא אחד המאמנים הטובים ביותר שעבדתי איתם ואני מאחל לו המון בהצלחה".

מאז שב לכשירות הספיק ביטון לרשום כבר שש הופעות ליגה במדי סלטיק, שניצבת בפסגת הליגה הסקוטית עם שמונה נקודות יתרון על היריבה השנואה גלאזגו ריינג'רס בתום 29 מחזורים.


ניר ביטון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי