בספרד מתמוגגים מדאבור: "מונצ'י בוודאי מאוד מרוצה ממנו"‎

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

החלוץ המשיך בכושר הנהדר שלו כשרשם צמד ובישול ב-0:6 על גאק בדרך לגמר הגביע. "מהתחלה היה ברור שהמשחק יסתיים בניצחון לזלצבורג", נכתב בתקשורת המקומית. הישראלי העלה את מאזנו ל-34 כיבושים בכל המסגרות

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
מואנס דאבור כבש השבוע שישה שערים ושמר על התדמית של אחד הכובשים הטובים היום באירופה. אתמול (רביעי) כבש צמד במחצית אחת בה שיחק והוסיף בישול בניצחון זלצבורג ב-0:6 על גאק. זלצבורג בדרך לדאבל אחרי שעלתה לגמר הגביע בו תשחק נגד ראפיד וינה. הניצחון על גאק היה קליל עבור האלופה מכיוון שהקבוצה משחקת בליגה השלישית וגם אם קיבלה שבחים מהמאמן מרקו רוזה שטען כי היא יכולה לשחק בליגה הראשונה לזלצבורג היה קל. היא הגיעה לגמר עם חמישה משחקים נגד קבוצות מהליגות הנמוכות.


הטלוויזיה האוסטרית ORF ציינה שזלצבורג עלתה לגמר עם שליטה מוחלטת במשחק. "מההתחלה היה ברור ל-13 אלף הצופים שהמשחק הזה יסתיים בניצחון גדול של זלצבורג".


'Sturmlauf ins Cup-Finale' ➡️ https://t.co/yWGMlReXcJ#GAKRBSpic.twitter.com/qh1to2Sqwf

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) 3 באפריל 2019


בספרד עוקבים אחרי דאבור מאז חתם בסביליה ובעיתון "אסטדיו ספורטיבו" נכתב שדאבור הוליך את זלצבורג לגמר הגביע האוסטרי. העיתון ציין שהמנהל הספורטיבי החדש של סביליה מונצ'י יפגוש את דאבור שכבר הוחתם על ידי הקבוצה עוד לפני שנכנס לתפקידו, אבל למונצ'י לא תהיה סיבה לקלקל את העסקה או להשאיל את השחקן כי הישראלי מספק את הסחורה וגם אתמול בגביע כבש וכעת יש לו לפי החישוב שלהם 34 שערים העונה ב-40 משחקים ו-3,037 דקות (שער כל 95 דקות).


"מונצ'י אולי לא החתים את דאבור, אבל הוא בטח מאוד מרוצה ממנו ועוקב אחריו", נכתב. מאמן זלצבורג מרקו רוזה סגר במנשנגלדבאך כמאמן הקבוצה בעונה הבאה לפי הדיווחים ויחליף את דיטר האקינג. אולי היה לוקח איתו את דאבור אם הוא היה פנוי כעת.


ממשיך לגרוף שבחים. מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי