חמד: "כל עוד אני מתמודד בכבוד באנגליה – לא אחזור"

תומר חמד
תומר חמד | מאור אלקסלסי

החלוץ מסביר שחזרתו האיטית בק.פ.ר הייתה מתוכננת, רוצה לכבוש כמה שיותר שערים עד לסיום העונה, ועדיין לא יודע היכן ישחק בשנה הבאה. על הנבחרת: "לא נפגעתי מהרצוג, הכנתי את עצמי אספק למאמן חומר למחשבה"

(גודל טקסט)

אין ספק שתומר חמד התגעגע לימים האלה. החלוץ היה הגיבור של קווינס פארק ריינג'רס עם הצמד שכבש מול סוונזי במהלך הניצחון 0:4 והעלה את מאזנו לשבעה שערים העונה. החלוץ התראיין לתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על התוכניות שלו עד לסיום העונה – לכבוש כמה שיותר שערים ולהגיע למשחקי הנבחרת כשהוא מסוגל להשיג את חולצת ההרכב. עוד הוסיף החלוץ ושחזרה לישראל עדיין לא באה בחשבון.

חמד אמר: "נשארו לי עוד כמה משחקים ואנסה להוציא מהם את המקסימום, להבקיע כמה שיותר שערים ולעזור לקבוצה. הבטחתי שקבוצה לא תרד ליגה. הייתי תקופה ארוכה בחוץ ולקח לי זמן לחזור לכושר ולחדות שאפיינה אותי".

על הסיבות לכך שלא שיחק: "הייתי פצוע, כולם יודעים שעברתי ניתוח ולקח לי יותר זמן להחלים. הם ניסו להחזיר אותי מהר אך ידעו מראש שזה על תקן השתלבות מהספסל בכמה דקות כל פעם. הקבוצה הייתה בתקופה לא טובה וגם זה השפיע. אבל הנה, עם הרבה סבלנות ואמונה אני מרגיש שאני חוזר לעצמי ורוצה ליהנות ולהבקיע עוד שערים".


 חמד. רוצה לכבוש כמה שיותר עד לסיום העונה (Gettyimages)

הפרסומים על כך שלא ימשיך: "היה ראיון עם אחד מאנשי המועדון אבל הוא דיבר באופן כללי על כל המושאלים שאולי לא ימשיכו בעונה הבאה והתכוון לכך שהקבוצה של כל מושאל תצטרך לקבל החלטות. הדברים לא היו מכוונים אליי".

העונה הבאה: "בואו נהיה אמתיים, השנה הזו ללא ספק הייתה חשובה עבורי כי רציתי לשחק לאחר השנה שעברה בה לא הייתי שחקן חשוב בברייטון. רציתי לצאת להתרעננות, להבקיע שערים ולחזור לעניינים ולהראות בליגה השנייה מה אני מסוגל לתת. הפציעה הוציאה אותי לגמרי מהעניינים ובאופן טבעי גם אם אחזור לשם. אני רוצה לשחק עם ברייטון בפרמיירליג, זו הסבתי שהגעתי לק.פ.ר. אבל זו החלטה חשובה כי יכול להיות שאחזור לשום ודברים שוב לא ישתנו".

העונה של ברייטון: "דווקא בשנה שעברה כשהיינו אני ובירם כיאל ושיחקנו הרבה – הקבוצה הציגה עונה טובה יחסית. השנה, לאחר שהשקיעו המון כסף – הקבוצה פחות טובה. אני חושב שגם הם עושים חושבים לקראת העונה הבאה וצריכים לבחור נכון יותר ולאו דווקא לבזבס את הכסף".


חמד במדי ברייטון (AFP)

חזרה לישראל: "לא, גם הצעה טובה ממכבי ת"א לא תשכנע אותי, אמרתי הרבה פעמים. כל עוד אני מרגיש שאני מתמודד ברמות האלה באופן מכובד, ומעריכים אותי ויודעים שאני יכול לתרום בליגה האנגלית, או הליגה השנייה, או בספרד – אמשיך את הפרק הזה כמה שיותר". חמד נשאל על השחקנים שחזרו ארצה בסוף הקריירה ואמר: "זה יהיה רלוונטי עבורי רק בעתיד, יכול להיות שאתייעץ איתם בבוא הזמן והם יגידו לי 'אל תעשה את זה' ואצטרך ללמוד מהחוויה שלהם. יש הרבה שיקולים".

על הנבחרת: " לא נפגעתי מהרצוג על כך שמואנס דאבור וערן זהבי הם החלוצים הפותחים. לא נעלבתי גם אם לא שיחקתי. הכנתי את עצמי למצב הזה שאולי אני לא בתוכניות ואצטרך לעזור מהספסל. לא חזרתי מהפציעה עדיין ולא הגעתי לנבחרת בכושר בו הייתי רגיל, אבל הקמפיין עוד ארוך. אגיע למשחקי הנבחרת הבאים שאני ראוי לפתוח בהרכב ואתן למאמן חומר במחשבה".


במדי הנבחרת. יספק למאמן חומר למחשבה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי