אלמוג כהן ואינגולשטאט נותרו בחיים, 0:2 לריינג'רס על סלטיק

שחקני ריינג'רס חוגגים
שחקני ריינג'רס חוגגים | Gettyimages

הקשר וקבוצתו הביסו 0:3 ושמרו על סיכוי להינצל במחזור הסיום, החבורה של סטיבי ג'י המשיכה את העונה הנפלאה עם 0:2 יוקרתי ב'אולד פירם'. ביטון שוב לא שותף, עשוי לעזוב בקיץ. 91 דקות לרפאלוב ב-1:1 של אנטוורפן

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
סלטיק אמנם זכתה באליפות סקוטלנד כבר במחזור שעבר, אך הערב (ראשון) היא הפסידה בפעם השנייה העונה ב'אולד פירם' היוקרתי, הפעם 2:0 אצל היריבה העירונית גלאזגו ריינג'רס, שרשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות.


הניצחון אמנם היה חסר משמעות מבחינת הטבלה, אולם עושה רושם שהחבורה העיקשת של סטיבן ג'רארד הצליחה לצמצם באופן משמעותי את הפערים הגדולים שהיו בין היריבות הוותיקות ולא מן הנמנע שבעונה הבאה היא תסתער על האליפות, בה היא לא זכתה מאז 2011.


מי שצפה במשחק מהספסל היה ניר ביטון, שעשוי לסיים את דרכו בסלטיק בקיץ אחרי פציעה שהשביתה אותו בחצי הראשון של העונה ופירורי דקות שקיבל מאז שב לכשירות. הקשר הישראלי שותף העונה בשישה משחקי ליגה בלבד והפעם האחרונה בה ראה דשא הייתה לפני כחודשיים. סלטיק כאמור מוליכה את טבלת הליגה הסקוטית כאשר במאזנה שש נקודות יותר מריינג'ס השנייה כשנותר עוד מחזור אחד לסיום העונה.



סטיבי ג'י. ניצחון שני העונה ב'אולד פירם' (Gettyimages)


בגרמניה, הריצה המטורפת של אלמוג כהן ואינגולשטאט נמשכה עם 0:3 גדול בבית על דרמשטאט וניצחון ליגה רביעי ברציפות. קבוצתו של הקשר הישראלי ניצבת כעת במקום ה-16 שמוביל בסיום העונה למבחני ירידה לליגה השלישית, אך סנדהאוזן, שמדורגת במקום שמוליך לחוף מבטחים, הובסה 3:0 בביתה על ידי ארמניה בילפלד והפער ביניהן ירד לשתי נקודות כשנותר עוד מחזור אחד. 



הקפטן אלמוג כהן השלים 90 דקות והוא יקווה להשלים את מסע ההיחלצות במחזור הסיום בחוץ נגד פ.צ היידנהיים. סנדהאוזן, לה יחס שערים עדיף בשלושה על זה של אינגולשטאט, תתארח אצל יאן רגנסבורג בידיעה שהיא תלויה בעצמה גם נקודה עשויה להספיק בסיטואציה מסוימת.




באוסטריה, אלון תורג'מן הפצוע לא היה בסגל אוסטריה וינה שהתארחה אצל שטורם גארץ. הקבוצה הביתית עלתה ליתרון ראשונה, אבל אוסטריה וינה חזרה עם צמד של גונוולד וניצחה לבסוף 1:3 שהעלה אותה למקום החמישי וקירב אותה למוקדמות הליגה האירופית. זלצבורג, שכבר זכתה באליפות, ניצחה 1:2 את לאסק לינץ. מונאס דאבור שיחק 90 דקות מלאות.


בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-91, אנטוורפן חילצה 1:1 נגד אנדרכלט במאבקי הפלייאוף העליון.





בקפריסין, פארלמיני של שובל גוזלן ובוריס קליימן גברה 0:2 על פאפוס. השוער פתח בהרכב, שיחק 90 דקות ושמר על רשת נקייה, בעוד החלוץ שפתח בהרכב לא מצא את הרשת, ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-82. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי