שחטאר חגגה אליפות ב-1:1 נגד דינמו קייב, 66 דקות למנור סולומון

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

הקשר הישראלי פתח בהרכב קבוצתו במשחק ההכתרה הרשמי והוחלף במחצית השנייה. קייב עלתה ראשונה מפנדל שנוי במחלוקת של ציגנקוב, טטה השווה בדקה ה-51. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים

(גודל טקסט)
מחזור אמצע השבוע בליגה האוקראינית הפגיש הערב (רביעי) את הדאבליסטית הטרייה שחטאר דונייצק עם סגניתה דינמו קייב למשחק שאמנם לא השפיע דבר על הטבלה אבל היה שווה הרבה מבחינת היריבות בין מועדוני הצמרת. במיוחד כשמדובר במשחק ההכתרה של שחטאר.


מנור סולומון פתח בהרכב המארחת, אבל לא הצליח ליצור מצבים במחצית הראשונה. קייב קיבלה פנדל מפוקפק בדקה ה-36, ו-ויקטור ציגנקוב ניצל אותו על מנת להעלות את האורחת ליתרון. חמש דקות לאחר מכן ספג ארטיום שבאנוב צהוב, ועוד לפני סוף המחצית הספיק לתפוס בחולצה של שחקן שחטאר והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים.


המחצית השנייה נפתחה טוב יותר עבור שחטאר, וסולומון היה אחראי על ההזדמנות הטובה ביותר שלה בדקה ה-47, אלא שאף אחד לא הגיע למסירה שלו. עברו ארבע דקות והאלופה הגיעה לעוד הזדמנות, הפעם קאיודה מצא את טטה במסירה נהדרת, והחלוץ בעט פנימה את שער השוויון.




סולומון עצמו הוחלף בדקה ה-66 וראה מהספסל את קבוצתו מסיימת משחק 16 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות ומניפה את תואר האליפות ה-12 בתולדותיה. לשחטאר נותרו עוד שני משחקים לסיום העונה, נגד מאריפול בבית ולבוב בחוץ, ולאחר מכן יתפנו השחקנים וסולומון ביניהם למוקדמות יורו 2020 עם נבחרותיהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי