לפי מסמכים שדלפו לרשת, ביטון יישאר בסלטיק עד קיץ 2020

ניר ביטון
ניר ביטון | Gettyimages

ברשתות החברתיות ניתן למצוא את התוכניות של אלופת סקוטלנד לעונה הבאה, במועדון אישרו שמתנהלת חקירה פנימית: "האופציה להתרת חוזהו של הקשר לא מומשה וסוכם עם סוכנו כי ימשיך", נכתב על הישראלי

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
האם ניר ביטון עודכן על ידי ראשי סלטיק כי הוא ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה? הקשר הישראלי, ששמו נקשר לאחרונה עם עזיבת הירוקים וגם עם חזרה לארץ, נמצא בין השמות שהמועדון החליט להשאיר לעונה הבאה, כך לפי ממסכים שדלפו לרשת וככל הנראה שייכים לסלטיק.


בתוכן המסמכים ניתן לראות את שמותיהם של כל שחקני הסגל ולידם את התכנון של המועדון לעונה הקרובה. לפי "הסאן" הסקוטי, המועדון מגלאזגו אישר כי מתנהלת חקירה במועדון בנוגע להדלפה שהתרחשה, כך שככל הנראה מדובר בתוכן אמיתי שדלף לרשת.


באשר למסמכים עצמם, על ניר ביטון נכתב: "חוזר מפציעה, בחוזהו שנה נוספת שנשארה אם האופציה להתיר את החוזה לא מומשה. דיברו עם הסוכן והוחלט להשאירו כחלק מההסכם הקיים עד מאי 2020".


כידוע, הקשר הישראלי שנמצא כרגע עם נבחרת ישראל במחנה האימונים, סבל במהלך העונה מפציעות רבות שגרמו לו לרשום רק שש הופעות בליגה הסקוטית בדרך לזכייה נוספת באליפות, בלי שער או בישול ב-300 דקות בלבד. לנבחרת ישראל הוא שב לאחר כשנה והוא גם צפוי לפתוח מול לטביה בעמדת הבלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי