דיווח: חמש קבוצות מגרמניה מעוניינות באלמוג כהן

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקשר בן ה-30 ששוחרר מאינגולשטאט לאחר ירידתה לליגה השלישית, מבוקש בשתי בהמבורג, האנובר, אוניון ברלין, אאוגסבורג ונירנברג כאשר השתיים האחרונות הגישו את ההצעות המשמעותיות ביותר

(גודל טקסט)
בעקבות שחרורו של אלמוג כהן מאינגולשטאט, שירדה לליגה השלישית בגרמניה, מספר קבוצות בשתי הליגות הראשונות מעוניינות להחתים את הקשר בן ה-30. 


לפי דיווחים בגרמניה, שתי המועמדות העיקרית להחתימו הן האנובר שירדה מהליגה הבכירה והמבורג שפספסה הזדמנות לחזור לבונדסליגה. קבוצות נוספות שעוקבת אחרי הקשר הישראלי היא אוניון ברלין שעלתה לבונדסליגה לראשונה בתולדותיה לאחר שעברה את שטוטגרט במשחקי המבחן, נירנברג ששיחק בה כהן בעבר ועלתה גם היא לליגה הראשונה ואאוגסבורג.



על פי מקורביו שתי ההצעות המשמעותיות מאאוגסבורג ונירנברג כאשר העדיפות לנירנברג שנתנה לו את הבמה בגרמניה. הדיבורים על חוזה למספר שנים. בנוסף בסביבתו שללו בשלב זה חזרה לישראל ואחד ממקורביו אף טען: "אלמוג עדיין לא קיבל שום פנייה רצינית מאף קבוצה בישראל ככה שזה לא רלוונטי".



יפתח עונה עשירית בגרמניה? אלמוג כהן (Gettyimages)


אלמוג כהן הצטרף לליגה הגרמנית בשנת 2010 כאשר חתם בנירנברג לאחר ארבע שנים שכללו חצי עונת השאלה בהפועל תל אביב, עבר לאינגולשטאט איתה זכה באליפות הבונדסליגה השנייה ועלה לליגה הבכירה. עונת השיא של הישראלי הייתה בעונת 2016/17 כהן כבש שבעה שערי ליגה והוסיף שני בישולים, אך לא הצליח לסייע לקבוצה לשרוד בליגה. וכאמור אחרי שתי עונות בליגה השנייה, הקבוצה ירדה לליגה השלישית, דבר שגרם לשחרורו באופן מידי על אף החוזה עד 2021. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי