לנון: "אני צופה לביטון עונה גדולה, לא משנה באיזה תפקיד"

ניר ביטון וניל לנון
ניר ביטון וניל לנון | Gettyimages

בתקשורת הסקוטית לא מפסיקים לעסוק בשינוי התפקוד של הישראלי, שהוצב בתור בלם במוקדמות ליגת האלופות. מאמן סלטיק מיהר לגבות והבהיר: "אני בונה עליו בקישור, אבל הוא הוכיח את עצמו גם במרכז ההגנה"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני הגומלין ובסקוטלנד ממשיכים לעסוק בשינוי התפקוד של ניר ביטון, שהוצב בתור בלם ב-1:3 של סלטיק בבוסניה נגד סראייבו בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות.

"אני צופה לניר עונה גדולה וזה לא משנה באיזו עמדה הוא ישחק", הצהיר מאמן סלטיק ניל לנון והוסיף: "אחרי פציעה קשה שהשביתה אותו במשך כמעט שנה, הוא עשה הכנה מצוינת והציג יכולת טובה באימוני קדם העונה".

לנון סיפר: "ניר עבר תקופה מאתגרת ולא פשוטה, במהלכה לא שיחק כדורגל. בסוף העונה שעברה הוא רשם כמה הופעות, אבל עדיין סבל מבעיה קטנה בברך. אני שמח שהוא שיחק במדי נבחרת ישראל, נח וחזר אלינו בצורה מאוד טובה".

על הציפיות מביטון אמר לנון: "ניר יצטרך להתעלות, לעמוד באתגר ולהשפיע על שאר הקבוצה. יש לו את האיכות והיכולת לעשות את זה. הוא ספורטאי ואתלט אמיתי ועדיין יש לו מה להראות. הוא יכול לשחק בתור בלם, אבל כמובן שזה לא אידיאלי. אני בונה עליו בקישור, אך אני שמח שהוא הוכיח את עצמו גם בהגנה", סיכם.


ניר ביטון. ניל לנון מאמין בו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי