באנגליה מחמיאים: "דמבלה הכי מוכר, אבל זהבי הכי משמעותי"

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

ארבעה ימים לפני שתפגוש את שנחאי שנואה במסגרת המחזור ה-20, גוואנגז'ו ר.פ תשחק נגד סאות'המפטון במשחק הכנה ובממלכה הרעיפו שבחים על כוכב נבחרת ישראל: "השחקן הכי משפיע בליגה"

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

אחרי שהובסה 5:0 בדרבי ורגע לפני שתצא למשחק חוץ נגד שנחאי שנואה במסגרת המחזור ה-20 בליגה המקומית, גוואנגז'ו ר.פ תפגוש היום (שלישי) את סאות'המפטון מהפרמיירליג למשחק הכנה שייערך בסין.

בתקשורת האנגלית עסקו בקבוצה הסינית שתפגוש את סאות'המפטון והרעיפו שבחים על מלך שערי הליגה וכוכב נבחרת ישראל, ערן זהבי, שהוזכר בכתבה בתור "השחקן המשפיע ביותר בקבוצתו ובליגה כולה".

"בסגל של ר.פ תמצאו שם אחד בלבד שמוכר לחובבי הכדורגל באנגליה, מוסא דמבלה, אבל השחקן המשמעותי ביותר הוא זהבי הישראלי, שהבקיע 80 שערי ליגה מאז הצטרף לסין ושובר את כל השיאים האפשריים".

בכתבה הוסיפו וניתחו את העובדה שאין בשורות ר.פ כוכבים יותר מידי מוכרים כמו בשאר קבוצות הליגה הסינית. "המצב הכלכלי הוביל לכך ששחקנים כמו זהבי, דיא סבע ודושקו טוסיץ' – זרים שהגיעו בסכום נמוך ולא מקבלים שכר גבוה – הוחתמו. הקבוצה לא הוציאה סכומי ענק, אך בכל זאת מצאה שחקנים זרים איכותיים שישדרגו אותה".


גם באנגליה מדברים עליו. ערן זהבי (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי