מצא קבוצה? ויטסה הציעה לאלי דסה חוזה לשלוש שנים

אלי דסה
אלי דסה | אודי ציטיאט

מגן נבחרת ישראל, שמתאמן לבדו מאז שסיים את חוזהו במכבי ת"א, עשוי להצטרף לקבוצה ההולנדית בשכר של כ-340 אלף יורו. אם יחתום, הוא יהיה הישראלי הרביעי שמגיע אליה, אחרי ייני, מורי ומגרלשווילי

(גודל טקסט)

מגן נבחרת ישראל אלי דסה, שנותר ללא קבוצה מאז שסיים את חוזהו במכבי תל אביב בסיום העונה שעברה, מחזיק בהצעה מקבוצת ויטסה ארנהיים ההולנדית ועשוי להצטרף אליה כבר בשבוע הבא, לאחר משחקה של הנבחרת נגד סלובניה. לאחרונה מכרה ויטסה את המגן הרוסי ואצ'יסלאב קארבייב לזניט סנט פטרסבורג בסכום של 8 מיליון יורו ואם דסה יצטרף, הוא צפוי לתפוס את מקומו.

חלון ההעברות בהולנד ובמרבית מדינות אירופה נסגר בלילה בין שני לשלישי, אולם דסה יוכל להצטרף לכל קבוצה גם עכשיו כיוון שהוא שחקן חופשי. ההצעה של ההולנדים כוללת חוזה לשלוש עונות בשכר של כ-340 אלף יורו לעונה ואם המגן אכן יסגור את תנאיו ויחתום, הוא יהפוך לשחקן הישראלי הרביעי שחותם בויטסה, אחרי שרן ייני, דן מורי וחיים מגרלשווילי ששיחקו בארנהיים בעבר.

כזכור, דסה ניהל משא ומתן עם מכבי תל אביב במטרה לסכם על חוזה חדש, אך לא הצליח להגיע לעמק השווה עם הצהובים למרות הלחץ שהפעיל ולדימיר איביץ' כדי להשאירו ועל אף שכבר הושג סיכום עקרוני בין הצדדים. המגן יצא פגוע וטען שהקבוצה חזרה בה מהבטחות מסוימות, בעוד המועדון הרגיש שהשחקן הפעיל מניפולציות דרך התקשורת על מנת להשיג סכום גבוה יותר מזה שהובטח לו.

יהפוך לישראלי הרביעי אי פעם בארנהיים? אלי דסה. (דני מרון)
יהפוך לישראלי הרביעי אי פעם בארנהיים? אלי דסה. (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי