יהלומים אמיתיים: 2:3 למכבי נתניה על עכו במשחק העונה

מכבי נתניה חוגגת
מכבי נתניה חוגגת | ערן לוף

שני מהפכים במשחק העונה לעיני 8,000 צופים והיהלומים ברחו בפסגה. הפועל ר"ג התקרבה אחרי 2:2 בנצרת. הפועל ירושלים גברה על הרצליה 0:1, עפולה הביסה 2:6 את ראשל"צ. שעריים אחרונה, אחרי 1:1 עם רמה"ש

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)
 שבעה משמונת משחקי המחזור ה-32 בליגה הלאומית, נערכו היום (שישי), שלושה בפלייאוף העליון וארבעה בתחתון. והם הניבו 25 שערים. המחזור יושלם ביום שלישי כשבית"ר ת"א/רמלה תפגוש את הפועל קטמון.

 


במוקד עמד משחק העונה בין מכבי נתניה להפועל עכו. נתניה הוליכה, עכו ביצעה מהפך והיהלומים עשו מהפך משלהם בדרך ל-2:3. הפועל ר"ג השלישית, התארחה אצל אחי נצרת, פיגרה 2:0, השוותה והתקרבה לעכו כדי שלוש נקודות. במשחק לפרוטוקול, הפועל פ"ת התארחה בלוד, הוליכה 0:2 ונוצחה 3:2. עפולה הביסה את ראשון לציון 2:6


בתחתית הגועשת, הפועל ירושלים נחלצה מהמקום האחרון עם 0:1 ביתי על מכבי הרצליה. שעריים ירדה לשם אחרי שהסתפקה ב-1:1 ביתי עם רמת השרון. נצרת עילית ונשר נפרדו ב-0:0..

  


פלייאוף עליון



מכבי נתניה – הפועל עכו 2:3

משחק העונה בין המוליכה לסגניתה הבטיח וגם קיים. נתניה עלתה ליתרון, עכו ביצעה מהפך, נתניה כבשה עוד צמד בדרך ל-2:3 שמציב אותו בודדה במקום הראשון עם יתרון שלוש נקודות על עכו ושש על פני השלישית, הפועל רמת גן.


שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, עלתה המארחת מנתניה ל-0:1. ערן לוי ספק מסר ספק הכניס כדור עומר לעברו של שון וייסמן וזה בעט מ-7 מטרים פנימה. המשחק כלל לא חודש והקבוצות ירדו להפסקה. בדקה ה-50, 1:1. התקפה ראשונה של עכו במחצית השנייה, הכדור הגיע אל ברנקו מיכאילוביץ' שמחמישה מטרים, דחק לרשת ורץ לחגוג.



ערן לוי. עוד בישול שלו מול עכו (ערן לוף)


בדקה ה-56 הושלם המהפך, 1:2 לעכו. ציון צמח פרץ משמאל, נכנס לעומק הרחבה ומשבעה מטרים בעט מזווית קשה פנימה. נתניה לא ויתרה ובדקה ה-73, 2:2. שון וייסמן קיבל כדור נהדר ברחבה ובעט כדור מסובב נהדר מ-14 מטרים פנימה, כדי להשוות ולהשלים צמד פרטי. בדקה ה-86 שוב מהפך, דידייה קוגבניה עם שער ענק, מעלה את נתניה ל-2:3 ומקפיץ את הקהל הצהוב ביציעים.



מיכאילוביץ' ועכו כבר חגגו (ערן לוף)



וייסמן ונתניה אמרו את המילה האחרונה (ערן לוף)


מכבי אחי נצרת – הפועל רמת גן 2:2

רמת גן מנסה לחזור במלוא הכח לתמונה העלייה. התיקו הדרמטי היום מול נצרת, מקרב אותה עד כדי שלוש נקודות מהמקום השני.


אחרי מחצית מאופסת, השתלטה המארחת על המשחק והבקיעה שני שערים בתוך 13 דקות. איאד חוטבא כבש את הראשון בדקה ה-57, אמג'אד סלימאן העלה ל-0:2 בדקה ה-70.


ישראל ראש החזיר את רמת גן למשחק עם שער שכבש מקרוב בדקה ה-64. עמוק בתוך תוספת הזמן, 2:2 משער של ליעד ברקוביץ' שקירב את רמת גן אל עבר המקום השני בו נמצאת עכו שנוצחה בנתניה.

 

בני לוד – הפועל פ"ת 2:3

שתי הקבוצות משחקות בפלייאוף העליון לפרוטוקול בלבד. זה זמן טוב עבורן להריץ כמה שחקני נוער.


בדקה ה-11 עלו האורחים מפ"ת ליתרון 0:1. ירין חסן התמקם ברחבה והמשיך פנימה כדור שנשלח לעברו על ידי יובל יוסיפוביץ'. בדקה ה-14 כבר 0:2 לפ"ת. דניאל גרץ הגביה לרחבה, מתן בלטקסה נגח פנימה. לוד חזרה למשחק בדקה ה-36 משער של ואהיל מריסאת שבעט כדור מסובב מסף הרחבה פנימה.


רז שביט התמקם טוב ברחבה בדקה ה-77, כבש והשווה ל-2:2. חלפו עוד שש דקות ולוד השלימה מהפך ענק עם שער של עמראן אלקרינאווי שקבע 1:3 למארחת.


 

פלייאוף תחתון


הפועל נצרת עילית – עירוני נשר 0:0

אחד מקרבות התחתית הסוערים של המחזור הסתיים בלא שערים. המארחת בלי  ג'ורג' אמסיס וליאור אסולין הפצועים, מה שחייב את יתר השחקנים לתוספת מאמץ.


 

מכבי שעריים – רמת השרון 1:1

עוד משחק תחתית סוער שבסיומו ירדה שעריים למקום האחרון בטבלה והיא ככל הנראה בדרך לליגה א'. מנגד, ברמת השרון מרוצים מהנקודה היקרה. 

 


בדקה העשירית, עלתה רמת השרון ליתרון. פלורין אקים התמקם היטב ונגח פנימה. בדקה ה-24, 1:1. אילן רנקביץ' השתלט על כדור ובעט מ-16 מטרים פנימה כדי לקבוע שוויון.


הפועל ירושלים – מכבי הרצליה 0:1

הירושלמים נפרדו מהמקום האחרון בטבלה לשם ירדה שעריים אך הם עדיין מתחת לקו האדום, גם אחרי הניצחון הביתי.


בדקה ה-35 עלתה המארחת ל-0:1 משער חשוב של הצרפתי אנטוני וואראן שקיבל לרחבה כדור קשתי מרגליו של עדי קונסטנטינוס.



הפועל עפולה – ראשון לציון 2:6
מפגש ראש בראש בין שתי הקבוצות עם הכי פחות כאב ראש לעת עתה, שנמצאות בראש טבלת של הפלייאוף התחתון, הניב מבול של שערים.

 
בדקה ה-33, 0:1 לכתומים של אייל ברקוביץ', לאחר שנס זמיר נגח ממטר לרשת כדור שהוגבה לעברו. עפולה ביצעה מהפך ענק בתוך 18 דקות במחצית השנייה. אז'וצ'קו אוגו השווה בדקה ה-50, כארם ארשיד קבע 1:2 למארחת בדקה ה-55 וגיא דיין כבש בדקה ה-63 כדי לקבוע 1:3 לזכות עפולה ומאמנה ראובן עטר.


חלפו רק חמש דקות ובדקה ה-68 כבר 1:4 ושוב הכובש הוא גיא דיין. מהדקה ה-90 ועד לשריקת הסיום, נכבשו עוד שלושה שערים!. אוהד קדוסי כבש לזכות ראשל"צ בדקה ה-90 וצימק ל-4:2. כארם ארשיד, שתי דקות בתוך תוספת הזמן ואור אליהו, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, קבעו 2:6 ענק לעפולה ששבה לטעום טעמו של ניצחון.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי