"תהיה לנו בעונה הבאה קבוצה מרגשת בלי לשפוך הרבה כסף"

אוהדי נתניה חוגגים עלייה
אוהדי נתניה חוגגים עלייה | אודי ציטיאט

מכבי נתניה חגגה עלייה לליגת העל לעיני 9,000 צופים והבעלים סגל יצא בהצהרות. המאמן דראפיץ': "יש פה הרבה שחקנים שיכולים לשחק בליגת העל, לא נעשה הרבה שינויים"

(גודל טקסט)
 מחזות כאלה לא נראו כבר שנים בחגיגות עלייה לליגת העל: 9,000 צופים כולם צהובים הריעו לשחקני מכבי נתניה בסיום המשחק מול בית"ר ת"א/רמלה 1:1,  הכרוז קרא בשמו של כל שחקן ושחקן בסגל, הזרים התעטפו בדגלי הלאום שלהם, המאמנים סלובודאן דראפיץ' ועוזרו שי ברדה עמדו ליד שחקנים כל אחד מהם חמוש בבתו הקטנה.


"לפני שנה, ביום העצמאות נתתי את הכסף שאיפשר למכבי נתניה להופיע למשחק האחרון", נזכר הבעלים אייל סגל, "היום, עשרה חודשים אחרי שבית המשפט נתן לנו את הקבוצה אנחנו מסכמים מסע מופלא. 25 גברים שנתני מדי משחק את הנשמה שנתגבר על המינוס תשע, התחברו לקהל. הרבה זמן לא היה לנתניה כל כך הרבה קהל במשחק ביתי. נחגוג את העלייה רשמית במשחק הבית הבא בעוד שבועיים וכל אחד מהמנויים יקבל חולצת עלייה במתנה".


הבעלים נשאל לגבי העונה הבאה והשיב: "נחשוב יחד סלובודאן ואני מה לעשות כדי להמשיך ולשמח בלב עשרות אלפי אוהדים של נתניה ברחבי הארץ. אני משוכנע שתהיה לנו קבוצה מרגשת. זה יותר חשוב מלשפוך הרבה כסף".



דראפיץ'. לא ידענו לאן אנחנו הולכים
דראפיץ'. "לא ידענו בהתחלה לאן אנחנו הולכים". צילום: אודי ציטיאט


 

דראפיץ' עצמו אמר: "לא ידענו לאן אנחנו הולכים. אף אחד מעולם לא הצליח לעלות אחרי שהתחיל במינוס תשע. בנינו קבוצה סביב ערן לוי ודיא סבע ולא היה ברור בהתחלה לאן אנחנו מכוונים. אני שמח שהצלחנו תוך כדי גם לעלות וגם לשחק כדורגל טוב. יש פה הרבה שחקנים כישרוניים שיכולים לשחק בליגת העל. כך שלא נצטרך לעשות הרבה שינויים כדי לתקוע יתד בעונה הבאה".


דיא סבע, מכוכבי העונה, אמר: "כל החבורה פה ראויה לתואר 'שחקן העונה'. זה לא אני או שון ויסמן. יש לי חוזה לעוד עונה. נחגוג עכשיו ונדבר בקיץ. עשינו משהו מדהים. מהיום הראשון אמרתי שאנחנו מאמינים, בגלל זה נשארתי. עשינו מסע מטורף. אפשר להיות גאים בכל מי ששייך לקבוצה הזו"



שון ויסמן, שכבש צמד נפלא: "מהתחלה האמנו שאפשר לעשות את זה. יש לי אופציה לעוד עונה, אני כרגע מושאל ממכבי חיפה. הוכחתי לעצמי שאני יכול לספק את הסחורה. חזרתי בינואר מפציעה קשה. עמדנו במטרה, ועכשיו מסתכלים לעבר העונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי