עידן חדש: זכויות הניהול של הפועל עכו יעברו לדן לובלסקי

עדי קריספין
עדי קריספין | פייסבוק מכבי ת"א

העירייה תעביר את הזכויות לסוכן השחקנים, המועדון שצפוי לשוב לליגת העל יעמיד תקציב של 14 מיליון ש"ח. דורה מתנדנד

(גודל טקסט)

עידן חדש בהפועל עכו. דן לובלסקי יקבל מראש העירייה, שמעון לנקרי, את זכויות הניהול במועדון שצפוי לשוב לליגת העל. המגעים בין הצדדים התנהלו מאחורי הקלעים זמן רב ובימים האחרונים חלה התקרבות משמעותית והצדדים על סף סיכום. הקבוצה תפעל במתכונת החדשה החל מהעונה הבאה, כאשר החוזה הוא לחמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. עדי קריספין יגיע עם לובלסקי וישמש כנציג הבעלים והמנהל המקצועי של המועדון. לובלסקי התחייב להעביר עד מיליון שקל לסגירת הגירעונות וההתחייבויות של העונה הנוכחית.

קריספין, איש עסקים ששימש בצעירותו כמאמן במחלקות נוער שונות, זכור כמי שהגיע להפועל תל אביב יחד עם אמיר כבירי, אך עזב עוד לפני פתיחת העונה שעברה. הוא כאמור ישמש גם כמנהל המקצועי של הקבוצה ויהיה אמון על בניית הסגל, כאשר מעמדו של המאמן הנוכחי, שלומי דורה, לא ברור בשלב זה. 

לובלסקי הוא סוכן שחקנים המתגורר בבלגיה ובעברו הוזכר כמי שאמור להיכנס כשותף בניהול הפועל פתח תקווה. לצד השניים, מרבית חברי ההנהלה הנוכחית של הפועל עכו, שכולם עבדו עד כה בכפוף לעירייה, אמורים להמשיך בתפקידם. התקציב הצפוי יעמוד על כ-14 מיליון שקל.

דורה
דורה, מעמדו לא ברור (אודי ציטיאט)

עכו ירדה אשתקד מליגת העל אחרי שבע שנים. שני מחזורים לסיום העונה בלאומית היא מדורגת שנייה בפער שש נקודות מהפועל רמת גן. למרות התבוסה, 5:0 לבית"ר תל אביב/רמלה, נקודה במשחק הביתי ביום שני מול הפועל פתח תקווה תבטיח רשמית את העלייה לליגת העל מהמקום השני.

עכושחקני עכו בתבוסה לבית"ר ת"א/רמלה, מי מהם יישאר בליגת העל? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי