הפרקליטות: לאסור על אבו סובחי לנהל את בני לוד

אבו סובחי. מסתבך
אבו סובחי. מסתבך | צילום: אלן שיבר

פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) דורשת כי בעלי המועדון, שנעצר וכתב אישום הוגש נגדו, יתנתק מהמועדון עד סיום ההליכים נגדו, כך שאפילו לאיצטדיון הוא לא יוכל להיכנס

(גודל טקסט)
 פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) מבקשת לאסור את המשך עיסוקו של מוחמד אזברגה בבני לוד, בעלי המועדון מהליגה הלאומית.

בבקשה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בלוד, נטען על פי הבקשה כי יש לאסור על אזברגה "איסור קיום קשר או פגישה עם מי מגורמי העמותה, בנושאים הקשורים לעמותה, וכן להורות על איסור כניסה לאצטדיון העירוני לוד – מגרש הכדורגל של העמותה, לרבות משרדי העמותה, עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו".

אזברגה כידוע נעצר בינואר 2017 ובית משפט השלום בראשון לציון אף קבע כי קיימת עילת מסוכנות וחשש כבד משיבוש חקירה. בפברואר האחרון הוגש נגדו כתב אישום אישום אשר במסגרתו מיוחסות למשיב עבירות חמורות של קבלת דבר במרמה, הלבנת הון, עבירות מס, לרבות הוצאה וקיזוז חשבוניות כוזבות ותקיפה. לעמותה מיוחסות עבירות חמורות של הלבנת הון. במסגרת הבקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, בית המשפט הנכבד קבע כי המבקש יוותר במעצר בית עד להחלטה אחרת, בשל נסיבותיו הרפואיות הנטענות.

עוד לפי נימוקי הבקשה, העמותה נאשמת בעשיית פעולות ברכוש אסור בהיקפים של מיליונים ובמטרה להסתיר את בעלותו הסמויה של הנאשם וכן נאשמת שהיוותה פלטפורמה להוצאת רווחיו האסורים של הנאשם שהינם תוצר של מעשיו הפליליים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי