רשמית: קורצקי פוטר מהפועל ת"א. אלון חזן ופרדי דוד מועמדים

קורצקי
קורצקי | דני מרון

המאמן שילם את מחיר הירידה ונפרד מהמועדון, שצפוי להודיע על מחליפו תוך שבוע. מאמן נבחרת הנוער נחשב למועמד מוביל אם ישוחרר מההתאחדות

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. המאמן מנחם קורצקי סיים את תפקידו בהפועל תל אביב שלושה ימים לאחר ירידת הקבוצה לליגה הלאומית לראשונה מאז 1989.

הבעלים שרון ניסנוב אמר בהודעה לתקשורת: "אנו מודים למנחם על התקופה במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך. בתוך שבוע ימונה מאמן חדש להפועל תל אביב".

קורצקי הגיע במהלך העונה למועדון וניסה להשאירו בליגה חרף הורדת תשע הנקודות בעקבות הפירוק. למרות המאמצים, המאמן כשל במשימה ובמחזור הסיום ירדה הפועל תל אביב לליגת המשנה. הוא יזכה לפיצוי לאחר שהסכים לוותר על שכרו לעונה הבאה.

כאמור, לפי דברי הבעלים, תוך שבוע ימנו האדומים את מחליפו ולספורט1 נודע כי אחד המועמדים הבולטים הוא אלון חזן, מאמן נבחרת הנוער שייאלץ לסיים את תפקידו בהתאחדות לכדורגל בשביל לעזוב לחודורוב. בנוסף לחזן, הנחשב למועמד רציני עבור ארבעת בעלי המועדון אשר מרבים להתייעץ עם אנשי מקצוע, גם פרדי דוד, שכבר אימן בעבר במועדון ונחשב לבעל ניסיון בליגה הלאומית, נלקח בחשבון. 


אלון חזן. ההתאחדות תסכים לשחררו? (Gettyimages)

לפניות מהנהלת המועדון זכו בנוסף גם עמיר תורג'מן, שאימן העונה בבית"ר תל אביב/רמלה, רוני לוי שספק אם יישאר באנורתוזיס הקפריסאית וליאור זדה שזכה להמלצה חמה מהמנהל המקצועי החדש של מחלקת הנוער, עומר בוקסנבוים. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 בתחילת חודש אפריל, אם שרון מימר לא ימשיך במפתיע בבית"ר ירושלים – הוא יהיה המועמד המוביל, אך כמובן שהסיכויים לכך קלושים.

במקביל, חלוץ בני יהודה פדרו גלבאן הארגנטיני נמצא בראש רשימת הרכש של הפועל תל אביב כפי שפורסם לראשונה בספורט1. על פי גורמים בהפועל תל אביב הארגנטינאי שהגיש בשבוע שעבר בקשה לקבלת אזרחות ייפגש לאחר גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב עם ראשי המועדון האדום במטרה לסכם על חוזה לשנתיים. גלבאן אמור לזכות לשכר הגבוה במועדון. "פדרו זה שחקן ששווה 15 שערים בלאומית, אם יהיה סיכוי שיגיע – אסור לחכות", אמרו במועדון.

גלבאן
גלבאן, היעד המרכזי (אלוני מור)

כאמור גלבאן לא אמור להמשיך אצל יוסי אבוקסיס בבני יהודה וזאת למרות שהקהל הכתום כבר מתכנן צעדי מחאה בנושא.

במקביל, שוער הפועל רעננה אריק ינקו שגדל בהפועל תל אביב ייפגש אף הוא בקרוב עם ראשי המועדון כדי לחתום על חוזה ארוך טווח. ינקו מבוקש גם במכבי נתניה.

ינקו
חוזר הביתה, ינקו (ערן לוף)

המאמן מנחם קורצקי שקיבל אתמול הודעה על סיום עבודתו ייפגש במהלך היום עם ראשי הקבוצה כדי להגיע להסכם פרידה כספי תמורת ויתור על החוזה שיש לו לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי