כפי שפורסם בספורט1: אריק ינקו חתם בהפועל תל אביב

אריק ינקו
אריק ינקו | הפועל ת"א, אתר רשמי

האדומים סימנו את השוער שגדל במועדון כבר לפני חודשיים כמחליפו של הרוש. שוער הנבחרת מועמד למכבי ת"א ולמכבי חיפה. שרון ניסנוב: "אריק יעזור לנו לעלות לליגת העל"

(גודל טקסט)

רכש ראשון ללאומית: השוער אריק ינקו חתם הערב (שלישי) על חוזה לשלוש שנים בשורות הפועל תל אביב באמצעות סוכנו גלעד קצב.

הבעלים שרון ניסנוב אמר לאחר החתימה של השוער שהגיע מהפועל רעננה: "אריק מוכשר ואדום בנשמה. אני בטוח שהוא יעזור לנו לעמוד במשימה ולשוב לליגת העל בתום העונה הקרובה".

כבר לפני כשלושה חודשיים פרסמנו בספורט1 על המהלך המתוכנן לשינוי בין הקורות, כששוער רעננה שגדל במועדון האדום סומן כמחליפו של אריאל הרוש. שוער הנבחרת מועמד לעבור למכבי תל אביב, מכבי חיפה וייתכן שימצא גם קבוצה בחו"ל. 

בחודש ינואר מכבי ת"א הגישה הצעה לאריאל הרוש, אך הוא סרב לשמש כשוער שני ובחר להישאר בהפועל תל אביב. הצהובים מאמינים כי בסופו של דבר ראיקוביץ' אכן יימכר לאירופה ובמקרה כזה הם מעוניינים שהרוש יהיה האיש שיעמוד בין הקורות. בנוגע למכבי חיפה, קיימת אפשרות שאוהד לויטה יושאל למכבי נתניה או הפועל רעננה, שמעוניינות בו, ואז הרוש צפוי להילחם עם עומרי גלזר על אפודת השוער הראשון.

צלם
הרוש סיים שנתיים מוצלחות בהפועל תל אביב ואף שימש כקפטן משנה. צילום: עדי אבישי

ינקו  בן ה-26 רשם שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת לפני שהושאל לשנתיים להכח עמידר, אז מהליגה הלאומית. בשלוש העונות האחרונות שיחק ברעננה בליגת העל. "אני נרגש לחזור למועדון נעוריי. נעשה הכל בשביל להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי בליגת העל", אמר ינקו, "כבר מצפה לפגוש שוב את הקהל האדום".

הרוש בן ה-29 גדל בבית"ר ירושלים ועזב לאחר שהסתכסך עם אוהדי הקבוצה כשתמך בשני השחקנים המוסלמים זאור סדאייב וג'יבריל קדאייב. הוא שיחק עונה אחת במכבי נתניה לפני שעבר למתחם חודרוב. בהפועל רשם שתי עונות מוצלחות מאוד מבחינה אישית ואף שימש כקפטן משני. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי