נערכת ללאומית: הפועל ת"א בוחנת אפשרות לצרף את פושה

פושה. הכל תלוי בו
פושה. הכל תלוי בו | צילום: לירון מולדובן

יממה אחרי החתמת השוער אריק ינקו, בחודורוב מודים כי בכוונתם לצרף 14 שחקנים הקיץ, רובם הגדול כאלו שמכירים מקרוב את ליגת המשנה. גם גל צרויה, דניאל גרץ ויובל שאוט על הכוונת

(גודל טקסט)

 הפועל תל אביב עדיין לא החתימה מאמן ואתמול (שלישי) צירפה לקבוצה את הרכש הראשון, השוער אריק ינקו בדרך לבנייה מחודשת של הקבוצה לליגה הלאומית והשאיפה לשוב בתוך עונה אחת לליגת העל.

על פי גורמים בסביבת המועדון, בעלי המועדון מתכננים לצרף לא פחות מ-14 שחקנים חדשים כולל זרים, כשהכוונה היא לפחות בכל הנוגע לישראלים לצרף שחקנים המכירים מקרוב את הליגה הלאומית.

מבין המועמדים החדשים כבר החלו הבדיקות לצרף את שני שחקני הפועל פתח תקווה גל צרויה ודניאל גרץ וכן את שחקן ההתקפה של הפועל עפולה יובל שאוט, כולם מכירים מצוין את הליגה השנייה וביחד כבשו קרוב ל-30 שערים. שם נוסף אשר נמצא בבדיקה הוא של החלוץ הצרפתי של מכבי הרצליה ג'ורדן פושה, מלך שערי הליגה הלאומית ששוקל לשוב לארצו. מועמד שהפועל תל אביב ממתינה לתשובתו הוא שחקן הפועל חיפה מהראן לאלה.


פושה. יעדיף את הפועל תל אביב על פני חזרה לצרפת? (אודי ציטיאט)

גורם בסביבת הפועל ת"א טען הבוקר: "העונה הקבוצה תשחק במגרשים קשים כמו של בני לוד, נצרת ונצרת עילית, הפועל חדרה ונשר שאינם מוכרים לנו. צריכים שיהיו לנו שחקנים שלפחות עונה-שתיים שיחקו שם. יהיו מספר שחקנים כמו אריק ינקו ששכרם יהיה כמו בליגת העל, כ-100 אלף דולר לעונה. ראינו שמכבי נתניה שהעפילה לכאורה בקלות, ניצחה המון משחקים בדקה ה–90. אין לנו ברירה לשוחח עם קבוצות מהלאומית וללמוד איך נערכים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי