רשמית: מוטי איוניר מונה למאמן הפועל תל אביב

איווניר
מוטי איוניר | ערן לוף

אחד הסמלים של היריבה העירונית נענה להצעת האדומים וינסה להשיב את המועדון לליגת העל: "אתגר ענק להשיב את הקבוצה למקום הטבעי שלה". פרדי דוד סרב קודם לכן

(גודל טקסט)

מוטי איוניר הוא מאמנה החדש של הפועל תל אביב. אחרי שאלון חזן ויוסי מזרחי דחו את ההצעה, ופרדי דוד הודיע הבוקר כי הוא מוותר על התפקיד, האדומים בחרו באיש שיחליף את מנחם קורצקי. מוטי איוניר חתם אצל האדומים ויאמן את הפועל תל אביב בליגה הלאומית במטרה להשיבה לליגת העל.

איוניר אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להצטרף להפועל תל אביב, אני חושב שזה אתגר ענק להחזיר את הקבוצה למקום הטבעי שלה. זה לא יהיה קל כי הליגה הלאומית היא ליגה קשה ואני מלא מוטיבציה להצליח עם המועדון".

מוטי איוניר. וולקאם (האתר הרשמי של הפועל ת,א)
מוטי איוניר. וולקאם (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

איוניר החל את העונה החולפת בעירוני קריית שמונה, אך פוטר לאחר שמונה מחזורים. המאמן בן ה-53 גדל כשחקן היריבה העירונית מכבי תל אביב הספיק לאמן בין היתר בבית"ר באר שבע, מכבי נתניה, הפועל באר שבע, הפועל כפר סבא והפועל נצרת עילית, אותה העלה לליגת העל. הוא שימש כמאמן בנבחרת הצעירה ובנבחרות הנערים של ישראל ואימן לתקופה של שנה את מכבי תל אביב ממנה פוטר בהמשך.

איוניר יהיה המאמן השביעי של הפועל ת"א בשלוש השנים האחרונות. מאז ירדה הקבוצה ללאומית, הספיקו הניסנובים להחתים את השוער אריק ינקו. בין השמות שעל הפרק: יוגב לרמן, ואיל מריסאת, רועי גורדנה, פדרו גלבאן וניקו אולסק, כאשר כעת איוניר יהיה זה שיקבל את ההחלטות המקצועיות לגבי החתמת שחקני רכש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי