פרסום ראשון: פדרו גלבאן צפוי לחתום בהפועל תל אביב

גלבאן כובש וחוגג
גלבאן כובש וחוגג | צילום: אסף קליגר

סגן מלך שערי בני יהודה בכל הזמנים סיים את דרכו בשכונה, יעזוב בפעם השלישית ויירד ללאומית עם האדומים. הוא יחתום לשנתיים וירוויח כפול משכרו אצל הכתומים

(גודל טקסט)

 כפי שפורסם לראשונה בספורט1 מיד עם ירידת האדומים לליגה הלאומית, פדרו גלבאן צפוי לחתום על חוזה לשנתיים בהפועל תל אביב ולהרוויח כפול משכרו בקבוצתו הקודמת.

גלבאן בן ה-32, מלך שערי הזרים בליגת העל וסגן מלך שערי בני יהודה בכל הזמנים, קיווה להישאר במדים הכתומים גם בעונה הבאה ולשחק עם הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית, אולם לאחר שמו"מ ממושך שהגיע לשיאו בשעות האחרונות התפוצץ, הוא צפוי לרדת ללאומית עם הפועל תל אביב ולהצטרף למאמן מוטי איוניר ולשחקני הרכש אריק ינקו, דניאל גרץ ועידו אקסברד.

המאמן החדש של בני יהודה יוסי אבוקסיס ניסה להשאיר את הארגנטינאי לאור דרישת האוהדים, שאף מחו בשבועות האחרונים על הכוונה לשחרר את הקשר והיום (שני) הגיעו למשרדיו של בעלי בני יהודה ברק אברמוב, אולם גם הניסיון להשאיר את הסמל בהצעה משודרגת נפל והוא כאמור יעבור למתחם חודורוב ויעזוב את בני יהודה בפעם השלישית, לאחר שבשיחה עם ראשי בני יהודה הוא זכה להצעה שמקורביו הגדירו אותה כ"מעליבה".

החוזה שייחתם בין פדרו גלבאן להפועל תל אביב הוא לשנתיים הקרובות עם אופציה לעונה נוספת, כאשר שכרו יהיה גבוה משמעותית מזה שקיבל בבני יהודה, בתוספת מענק עלייה לליגת העל. בימים אלו ממתין פדרו גלבאן להחלטת משרד הפנים אם לאשר לו אזרחות ישראלית, מה שכמובן יאפשר לאדומים לרשום זר נוסף.


בעונה הבאה הוא באדום? גלבאן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי