איוניר: הפועל תהיה ריאל של הלאומית, כולם ירצו לנצח אותנו

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | דני מרון

הפועל תל אביב קיימה כנס עם אוהדיה, המאמן: "רוצים את פושה, המו"מ לא הסתיים". איציק ניסנוב: "יש מחיר לאלטמן וגוטליב, נשחק רק בבלומפילד, לא בבת ים"

(גודל טקסט)
120 אוהדי הפועל תל אביב הגיעו הערב (ראשון) לכנס עם הבעלים ברמת גן. הצוות המקצועי בראשות המאמן מוטי איוניר והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער עומר בוקסנבוים נכחו אף הם בכנס וענו לשאלות.


שרון ניסנוב אמר: "יהיה לנו תקציב אולי הגבוה בליגה הלאומית ואנחנו נביא כסף מהבית. הפועל תל אביב פוגעת בעסקים ולא באנו כדי לעשות אקזיט. אם יגיע אוליגרך נעביר את הקבוצה. נעשה את הדברים בצורה נכונה וגם שפויה. אם היינו משאירים את חלק מהשחקנים מהעונה שעברה היה לפחות שחקן אחד בעלות שכר של שני מיליון שקלים וחצי".  


הניהול הקודם: "הניהול בשנים האחרונות היה כושל נקודה והזמן יוכיח אם צדקנו".


רכש: "ינקו, גלבאן, ידין ודגני הם יקרים וכמעט חצי מתקציב השכר".



זאב גרינברג הוסיף: "התקציב יהיה שיא בתולדות הליגה הלאומית, 15 מיליון שקלים. בונים קבוצה לעלות ליגה. אין כאן גמגומים".



איוניר לצד האחים ניסנוב (דני מרון)


החובות לפיפ"א: "החובות הם של חברת הראל אחזקות. יש דין ישראלי ויש של אירופה שם מכירים בחוב של הפועל  והם יכולים לפסוק עונש משמעתי נגד המועדון. שכרנו עו"ד בכיר והנושא לא יגמר ביום אחד או בקרוב".


האצטדיון: "אני לא מכיר תוכנית לעבור לאצטדיון בבת ים כי לא מכירים תוכנית כזאת. הפועל ממתינה ומצפה לאצטדיון בלומפילד. יש לנו תוכניות משותפות עם העיריה ורק בבלומפילד נשחק כשהעבודות בו יושלמו. הגענו להסכם עם העירייה על בניית אקדמיה בחודורוב".

 

על אלי בואנו: "כולם נושאים בנטל כולם מקצצים   הוא יצא בכבוד מהפועל תל אביב. נעשה לו מסיבה ענקית והוא יקבל מנוי לכל החיים".



איציק ניסנוב התייחס לעתידם של אביחי ידין ואוראל דגני: "יש להם חוזים במועדון ולא צריך להכריז כל פעם מי ממשיך. היו שחקנים שחשבו שהם חופשיים ללכת כמו גוטליב ואלטמן שלא שחררנו אותם בזמנו כי רצינו שנישאר בליגה. היום יש מחיר לשניהם ואי אפשר לעצור אותם".

עמותת האדומים: "לא חושב שהעמותה צריכה להיות חלק מהמועדון. צריך מדי פעם לשתף אוהדים ולעדכן אותם לפחות פעם בחודש מה קורה בקבוצה". 


האצטדיון: "אם החברה הסינית תבוא ותציע אופק כלכלי נחשוב על זה אבל אנחנו נשחק רק בבלומפילד". 


זאב גרינברג, איציק ניסנוב ומוטי איוניר (דני מרון)זאב גרינברג, איציק ניסנוב ומוטי איוניר (דני מרון)


המאמן מוטי איוניר אמר: "מי שחושב על כסף או על עצמו לא יהיה במועדון. אנחנו עושים מאמצים ורוצים מאוד את ג'ורדן פושה אבל כרגע הוא מחפש מועדון בצרפת וזה לא הסתיים. נהיה ריאל מדריד של הלאומית, כולם ירצו לנצח אותנו ולתפוס כותרות".

 

העתיד: "אנחנו בונים קבוצה לטווח הארוך לא רק לעונה הקרובה . כל החוזים הנחתמים הם לטווח הארוך. אנחנו רוצים זהות ולכן לא מביאים שחקנים בלי אופציה".  


רכש: "נצרף עוד בלם וחלוץ זר. לא כל שחקן מליגת העל מתאים ללאומית ולהיפך".



מחירי המנויים יזכו להוזלה של 20 אחוזים והקבוצה תצא למחנה אימונים בפולין ב-17 ביולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי