דיווח ביוון: עומרי אלטמן יחתום בפנאתינייקוס

DSC_1948altman.jpg
עומרי אלטמן. ילבש ירוק? | צילום: אריאל שלום

כפי שפרסמנו בספורט1, היוונים חידשו את התעניינותם בקשר הפועל תל אביב ולפי דיווחים במדינה הוא יחתום רשמית באמצע השבוע. האדומים יקבלו תמורתו 150 אלף יורו

(גודל טקסט)
 עומרי אלטמן כבר היה באתונה בינואר האחרון בתקווה להפוך פעם נוספת לליגיונר ולחתום בפנאתינייקוס היוונית. זה לא קרה בחלון החורף, אבל לפי התקשורת היוונית זה עשוי לקרות בימים הקרובים.

לפי האתר "sport24", פנאתינייקוס הגיעה עם עומרי אלטמן לסיכום בעל פה, נכתב כי גם המגעים בין הפועל תל אביב לפאו על סף סיכום וכי אם לא יקרה משהו בלתי צפוי אלטמן בן ה-24 עשוי לחתום ביום שלישי בשורות הירוקים – עד אז הוא אמור להגיע לאתונה לצורך בדיקות וחתימה.


פנאתינייקוס תשלם כידוע 150 אלף יורו להפועל תל אביב, סכום השחרור של הקשר לכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו. לאחרונה הוא ניהל מו"מ גם עם גראסהופרס השווייצרית, אך הצעתה הייתה נמוכה מזו של היוונים. גם מכבי חיפה ניסתה לצרף את הקשר לאחרונה, אולם הוא הודיע לראשי הירוקים כי בכוונתו לצאת לחו"ל.

 


אלטמן. חוזר לשחק באירופה, הפעם ביוון (דני מרון)


אלטמן כידוע החל את דרכו במכבי תל אביב ובגיל 17 עבר בהשאלה לפולהאם הלונדונית, בשורותיה שיחק בקבוצת הנוער והיה שותף בכיר לזכייה הראשונה של המועדון באליפות אנגליה לנוער. בזכות יכולתו הוא הוקפץ גם לקבוצת המילואים, אולם בסופו של דבר נרכש בחזרה על ידי מכבי תל אביב בקיץ 2013.


במדים הצהובים התקשה הקשר להרשים, זכה לדקות די מועטות תחת פאולו סוזה, ובעונת 2014/5 כבר מצא את עצמו בהפועל תל אביב ובשנתיים האחרונות שיחק בהפועל תל אביב. על מועמדתו החוזרת של אלטמן לפנאתינייקוס פרסמנו בספורט1 בשבוע שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי