פיצוץ בין הפועל ת"א לדגני, רוזן מאשים: עבירה על תקנון הבקרה

דגני
דגני | דני מרון

האדומים טוענים שהבלם הטעה אותם ודורשים שיחזיר 170 אלף שקל. נציגו מאשים: "ניסיון לגרום לו לקצץ בחוזה". בהפועל ת"א הגיבו: "לא נדון על חוזים בתקשורת"

(גודל טקסט)

מערכת היחסים בין אוראל דגני להפועל תל אביב על סף פיצוץ. עורך הדין של האדומים, משה בן דת, העביר לנציגיו של דגני מכתב בו דרישה להחזיר למועדון סכום של 170 אלף שקל ששולם, לטענתו, בטעות. לטענת בן דת, הסכום לא מופיע בחוזה שהוגש לבקרה והאשימה את השחקן בהטעייה. במכתב אף איימה הפועל ת"א: "אם לא ישיב את הסכום באופן מיידי, ננקוט בהליכים משפטיים ורבות פנייה למוסד לבוררות".

התגובה לא איחרה לבוא. נציגו של דגני, עו"ד רועי רוזן, שלח מכתב חריף ותקף את האדומים: "מכתבכם מניפולטיבי, מקומם, לא ראוי ובעיקר חסר תום לב. האמור מהווה המשיך ישיר להתנהלות בתקופה האחרונה ולניסיונות המוצהרים והבוטים להביא את מרשי להסכים לקצץ בחוזהו". רוזן האשים את הפועל ת"א בניסיונות לייצר מחלקות מלאכותית במטרה לצמצם עלויות.

רוזן אף טען שהפועל ת"א עברה על תקנון בקרת התקציבים: "חלקו השני של ההסכם הדן במכירת ורכישית זכויות, כלל לא מופקד אצל הרשות. בכך ביצעה הפועל ת"א עבירה תקנונית, משמעתית ופיננסית חמורה ביותר". עוד הוסיף שהפועל ת"א מלינה את שכרו של דגני, שלא קיבל את משכורת חודש יוני.

"אם מרשתך (הפועל ת"א) לא תפעל בהתאם לאמור לעיל – לאלתר – ומשכך תמשיך להפר את ההסכם, תוסיף להלים את שכרו ולא תחזור בה מהאמור במכתב, ייאלץ מרשי לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לצורך שמירה על זכויותיו לרבות בדרך של פנייה לערכאות משפטיות". 

אוראל דגני. על סף פיצוץ עם הפועל ת
אוראל דגני. על סף פיצוץ עם הפועל ת"א (עדי אבישי)

מועדון הפועל תל אביב מסר בתגובה: "לא נדון בתקשורת בענייני חוזים מול שחקנים וחבל שהצד השני או מי מטעמו בוחר לנהוג כך. נציין כי מועדון הפועל תל אביב מחויב לחוזי השחקנים שהופקדו בבקרה לפני הפירוק – ונשארו במועדון. אנו מתכוונים להמשיך להתכונן במרץ לקראת המשימה החשובה העומדת בפנינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי