ברונו סוארס חתם בהפועל תל אביב: "הגעתי בזכות אלמוג כהן"

ברונו סוארס
ברונו סוארס | צילום: אשר גולדברג

האדומים צירפו את הברזילאי לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות: "נעשה דברים גדולים ביחד". בעיות כספיות באופה הרוסית עשויות להשאיר את גוטליב בישראל, מכבי חיפה ומכבי ת"א ממתינות להתפתחויות

(גודל טקסט)

הבלם הברזילאי עבר היום (ראשון) את הבדיקות הרפואיות בהפועל תל אביב וחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות.


סוארס (28, 1.94) מגיע מהאוגסונד הנורבגית שם התקשה להתאקלם. הוא הצטרף לקבוצה במרץ האחרון ורשם שתי הופעות בלבד במסגרת הגביע הנורבגי ואילו בליגה ישב 11 פעמים על הספסל ולא זכה לשחק. בחמישה משחקי ליגה נוספים ישב ביציע. לפני כן שיחק בקאיראט אלמאטי הקזחית ולפני מעברו לקזחסטן הוא היה שלוש שנים בדואיסבורג הגרמנית ורשם 111 הופעות בליגת המשנה בגרמניה.




סוארס אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח מאוד האנשים במועדון קיבלו אותי בצורה נהדרת וכך יותר קל לקבל החלטות. נתנו לי הרגשה של בית מהרגע הראשון, אני אוהב את המנטליות של הישראלים ואני חושב שנצליח לעשות דברים גדולים ביחד עם הפועל. אני רוצה להודות לאלמוג כהן על שקישר אותי עם המועדון הענק הזה, בלעדיו לא יודע אם הייתי מגיע לכאן. הפועל זה מועדון עם שאיפות גדולות ואני רוצה לעזור לו לחזור לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי". סוארס הוא הזר השלישי בקבוצה אחרי דנילו לופז ופדרו גלבאן.





בשנה בה הקבוצה הייתה בבונדסליגה לא זכה לשחק והיה פצוע במרבית העונה. למעשה גם בקאיראט מיעט לשחק והופעת הליגה האחרונה שלו נרשמה ב-3.4.2016 – משמע 15 חודשים ללא הופעת ליגה. 
הברזילאי זכה לכבוש שש פעמים במהלך הקריירה והוא זכור בחגיגתו המיוחדת עם מוצץ בפיו בעת ששיחק בגרמניה.


במקביל, האדומים בהפועל תל אביב ממתינים להתפתחויות בנושא הבלם אדי גוטליב, שעסקת העברתו לאופה נתקעה בשל הבקשה הרוסית לפרוס את התשלום של 550 אלף יורו לשנים, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. אדי גוטליב מתאמן מחוץ לסגל ואתמול בלילה נאמר לו ע"י נציגיו ברוסיה כי אופה נמצאת בקשיים כספיים ואם העירייה המקומית שתמכה בקבוצה לא תעביר כספים למועדון, או לא ימצא גוף אחר שיתמוך כספית, העסקה מול הפועל תל אביב לא תמומש.


אדי גוטליב. יישאר בארץ? (דני מרון)
אדי גוטליב. יישאר בארץ? (דני מרון)


הרוסים כאמור רוצים לשלם בשני תשלומים ומתברר שגם הסדר זה יהיה קשה למימוש, ומדובר בהסדר תשלומים רב יותר שבהפועל תל אביב הזקוקה לכסף מסרבים למהלך. האדומים הבהירו כי סכום המכירה למועדון ישראלי יהיה דומה, ואם לא תימצא לו קבוצה אדי גוטליב, לו חוזה במועדון, ישוב להתאמן עם הפועל תל אביב לאחר שתשוב ממחנה האימונים בפולין.


גוטליב מבוקש ע"י מאמן מכבי חיפה גיא לוזון ואפשר שבקרוב תפנה מכבי חיפה פעם נוספת אם גוטליב יודיע כי הוא מוכן לוותר על רוסיה כדי לשחק במכבי חיפה. להתפתחויות ממתינה גם מכבי תל אביב אותה דחה גוטליב מספר פעמים.



אוראל דגני. בהפועל מבקשים חזרה את הכסף
אוראל דגני. בהפועל מבקשים חזרה את הכסף


בלם נוסף שמתאמן לבד הוא אוראל דגני, שלא אמור לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים. פרקליטו של דגני, עו"ד רועי רוזן, אמור לשוב מחו"ל ולהגיש תביעה כספית נגד הפועל תל אביב אשר דורשת במקביל מהשחקן להשיב לה 170 אלף שקלים ששולמו לו בטעות חשבונית.


בתוך כך הודיעה הפועל תל אביב על החתמתם של השוער דודי אלון והבלם מור נעמן, שגדלו במועדון, לשלוש שנים. אלון (20) זכה עם קבוצת הנוער בגביע המדינה בעונת 2014/15 ואף ערך באותה עונה את הופעתו הראשונה בבוגרים במסגרת גביע הטוטו. בנוסף שיחק בכל נבחרות הנערים והנוער. במהלך עונת 2015/16 ערך את הופעתו הראשונה בליגה מול בני סכנין.


נעמן (19) היה שחקן הרכב בנוער בש/נתיים האחרונות והיווה בורג חשוב בחוליית ההגנה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי