הפועל כפ"ס עלולה להתפרק לאחר פיצוץ במו"מ עם יצחק שום

שום. ממליץ לבכר לתקוף בפיראוס
שום. ממליץ לבכר לתקוף בפיראוס | צילום: Gettyimages

היחסים הרעים בין סתיו שחם לעמותת האוהדים של הקבוצה שוב עשויה להוביל את המועדון לפירוק מנכסיו: "תוך 3 ימים לא יהיה מנוס מללכת למהלך כזה"

(גודל טקסט)

עסקה מכירתה של הפועל כפר סבא על סף פיצוץ. הבעלים של הקבוצה מהשרון ושחקן העבר יצחק שום, יצאו בהודעה רשמית אשר מסבירה ומפרטת את המכשולים במימוש עסקת העברת הקבוצה לידיו של שחקן העבר.

שחם ושום כתבו בהודעה: "הרינו להודיעכם כי, מר יצחק שום ומר סתיו שחם הגיעו, באמצעות עורכי דינם, להסכמות סופיות בעניין העברת מלוא מניותיו של סתיו במועדון הכדורגל הפועל כפר סבא לשום ובהתאמה, קבעו הצדדים להפגש הערב (חמישי) לצורך חתימת ההסכם".

ההודעה המשיכה וסיפרה: "יחד עם זאת, במהלך היום, העלו עו"ד רן מרקוביץ (נציג עמותת הלב הירוק – עמותת אוהדי הפועל כפר סבא) ומר אלי יאני, דרישות ותנאים שאינם עולים בקנה אחד עם הוראות החוק ו/או הסכם המייסדים ו/או תקנון המועדון ו/או כל הסכם אחר באופן שגרם לשום לסגת מהעסקה. הכל, בניסיון לסכל בכוונת תחילה את חתימת העסקה".

שחם ושום ציינו: "יתרה מכך, עו"ד רן מרקוביץ העביר טיוטת הסכם לעו"ד ארצי בן יעקב, בא כוחו של שום, ובה דרישות ותנאים שמציבה העמותה לשום. הטיוטה הנ"ל נשללה על הסף באשר הכילה תנאים שדורשת העמותה כבעלת 10% ממניות המועדון, בלבד, ללא כל זכות חוקית ו/או תקנונית ו/או הסכמית בעניין. לא למיותר לציין, כי שום הופתע מעמדתם של העמותה ושל אלי יאני ולכן נסוג מכוונתו לרכוש את המועדון".

לסיום נמסר: "לאור המצב שנוצר וסיכול העברת המניות על ידי עו"ד מרקוביץ ואלי יאני, בצער רב ובלית ברירה, מודיע בזאת סתיו לעמותה ולאלי יאני, כי ככל שלא יקבלו לידיהם את מניותיו במועדון במצבן תוך שלושה ימים, לא יהיה מנוס מלפעול לפירוק המועדון". 

סתיו שחם. שוב מאיים לפרק את המועדון (דני מרון)
סתיו שחם. שוב מאיים לפרק את המועדון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי