איוניר שוקל להסיט את דנילו לחוד: "מתבזבז באגף"

דנילו, גלבאן
דנילו, גלבאן | עדי אבישי

החלוץ הברזילאי מתופקד כקיצוני, במועדון ציינו: "הוא תשע טיפוסי", המאמן עשוי לשנות לו תפקוד מול בני לוד (שלישי, 20:00). רובי רגב מונה למנכ"ל

(גודל טקסט)

היכולת הפושרת של הפועל תל אביב הדליקה נורה אדומה במועדון ולקראת המפגש עם בני לוד (שלישי, 20:00), מוטי איוניר מנסה לחבר את חוליית ההתקפה שלו שנראית אנמית למדי.

חלוץ הרכש הברזילאי דנילו מתקשה להתחבר לפדרו גלבאן ולעידו אקסברד ונושא כיבוש השערים מטריד. בקבוצה טוענים כי דנילו צריך לשחק כחלוץ תשע ולא באגף. "הוא נעלם שם, מדובר בחלוץ שמחפש את השער", אמרו במועדון. ייתכן ודנילו יוסט לחוד לצד אקסברד כשהמערך שבו דוגל המאמן ישתנה.

המאמן מוטי איוניר לוחץ להגיע להסדר עם הקשר רמזי ספורי שדורש 100 אלף דולר בעונה, דרישה שמקשה על הגעה להסדר מול השחקן שגדול במועדון ושיחק אשתקד בסכנין.

מוטי איוניר מתכוון לכלול בסגל למשחק נגד בני לוד את הבלם אוראל דגני שמנהל מאבק משפטי נגד המועדון בדרישה לקבל את מלוא חוזהו. אור אוסטויד החלים וצפוי לשוב בקרוב לסגל גם הוא.


איוניר, מתחיל להרגיש לחץ (עדי אבישי)

במקביל הקבוצה הודיעה על מינויו של רובי רגב למנכ"ל המועדון. הוא ייכנס לתפקידו מיד עם סיום התחייבויותיו בהפועל כפר סבא.

מהנהלת הפועל תל אביב נמסר: "אנו מאחלים לרובי המון הצלחה וברוך הבא למשפחה האדומה. אנו מאמינים כי ביחד נצעיד את המועדון קדימה". רגב יחליף בתפקיד את הבעלים זאב גרינברג, אשר שימש כמנכ"ל המועדון מאז פירוק חברת הראל אחזקות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי