הפועל אשדוד הצמידה יועץ תזונה לאיבזיטו אוגבונה

זיטו אוגבונה
זיטו אוגבונה | עד אבישי

הקבוצה מליגה ב', שצירפה את החלוץ שבעברו כיכב בהפועל תל אביב, דאגה ששחקן הקבוצה נתן גנון יעבוד עם הניגרי באופן צמוד כדי להכשירו לפתיחת העונה

(גודל טקסט)

 הפועל "אדומים" אשדוד מליגה ב' השלימה בחודש שעבר את צירופו של איבזיטו אוגבונה, אקס הפועל תל אביב שכיכב בליגת העל בין השנים 2003 ל-2007 ולזכותו שני גביעי מדינה, אלא שהניגרי כבר לא צעיר, בן 34, ואחרי קרוב לשלוש שנים בהן לא שיחק הוא רחוק מלהיות מוכן לעונה.

בשל כך, בהפועל אשדוד עושים ככל שביכולתם כדי להכשיר את השחקן לפתיחת הליגה באקוטובר ובחרו להצמיד לו יועץ תזונה כדי שיגיע למשקל התקין עד המחזור הראשון.

אוגבונה נשוי לישראלית תושבת אשדוד בשנה האחרונה, לשניים אף בת משותפת, ובימים אלו החלוץ נמצא בתהליך קבלת אזרחות ובמועדון מסייעים לו כדי שעד ה-1.10 הוא יחזיק בתעודת זהות ויוכל ליטול חלק במשחקי הקבוצה בליגה ב'.


שבע פעמים בשבוע בחדר הכושר. אוגבונה

עוד לפני קבלת התעודה, בתקווה מבחינתם, במועדון הכינו עבור אוגבונה תכנית קפדנית כדי להשיבו לכושר ומלבד יועץ תזונה הם מוודאים שהוא יתייצב בחדר הכושר שבע פעמים בשבוע, מתוכן ארבע פעמים עם חבריו לקבוצה. האחראי עליו ומי שמשמש כיועץ ומאמן הכושר הוא נתן גנון, שחקן הקבוצה שבבעלותו סטודיו של אימונים אישיים ותזונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי