0:4 מוחץ לכפר סבא על הפועל פ"ת, צמד לפדידה

מסאי דגו
מסאי דגו | אתר רשמי

הירוקים היו דומיננטיים והציגו כדורגל קצבי בדרך למקום הראשון בלאומית אחרי שני מחזורים. רמת השרון גברה 0:1 על נצרת עילית, אחי נצרת ניצחה 0:2 את הרצליה

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הלאומית הסתיים עם הצגה גדולה של הפועל כפר סבא, שדרסה בביתה 0:4 את הפועל פתח תקווה ועלתה למקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף על זה של הפועל תל אביב.

החגיגה הירוקה של מסאיי דגו והירוקים לא הייתה היחידה, וגם בנצרת שמחו מהנקודות הראשונות שהושגו העונה הודות ל-0:2 על מכבי הרצליה. במשחק נוסף שנערך גברה עירוני רמת השרון 0:1 על הפועל נצרת עילית משער מאוחר של קייס גאנם.

הפועל כפר סבא – הפועל פתח תקווה 0:4
מהפכה גדולה נרשמה הקיץ במלאבס, כאשר המאמן אורן קריספין ביצע מהפכה בסגל, אולם בקרב הצמרת (אם אפשר לומר זאת אחרי שני מחזורים) היא הובסה כהוגן כשספגה רביעייה ב"לויטה" ומעדה לראשונה העונה – ואפשר לומר שיש לה מזל שזה הסתיים ב-4:0 בלבד.

הירוקים שלטו במשחק לכל אורכו והציגו כדורגל התקפי ושוטף, ועל שכרם הם באו כבר אחרי שבע דקות – עומר פדידה מצא את פיטר נוורה הניגרי, והאחרון עם הראש כבש ממטרים ספורים את השער הראשון. כעבור עשר דקות היתרון הוכפל, אז רועי זיקרי נותר פנוי וגלגל מקרוב את ה-0:2. הדומיננטיות של המקומיים נמשכה וכבר בדקה ה-23 נכבש השלישי, כשהפעם עומר פדידה היה מי שבעט עמוק בתוך הרחבה, כדור חלש שחדר לרשת של רובי לבקוביץ'. פדידה זכה גם לחתום את תוצאת המשחק, כאשר בדקה ה-57 ירה מחוץ לרחבה כדור חד שעלה וירד בדרך לרשת.


פדידה כבש פעמיים, דגו וכפר סבא בפסגה (עדי אבישי)

אחי נצרת – הרצליה 0:2, רמת השרון – נצרת עילית 0:1
במקביל, שני משחקים נוספים נערכו הערב בליגה הלאומית ונקודות ראשונות העונה השיגה מכבי אחי נצרת, שגברה 0:2 על מכבי הרצליה, שנותרה עם אפס נקודות וללא שער זכות העונה.

בדקה ה-37 עלו המקומיים ליתרון משער של מוחמד חטיב אחרי מהלך נאה, אלא שבדקה ה-78 הגיע השער המרשים של אחמד שעבאן, שממרחק של כ-25 מטרים הניף את הרגל ופגש את החיבורים של הפינה הרחוקה. בזכות הניצחון נצרת כאמור השיגה נקודות ראשונות העונה, ואילו הרצליה במקום האחרון עם מאזן שערים 4:0, בזהה למאזנה של ראשון לציון.

במשחק נוסף, עירוני רמת השרון גברה 0:1 על הפועל נצרת עילית משער של קיים גאנס בדקה ה-88, אחרי שזכה לכדור נוח ממרכז הרחבה מול שער חשוף. רמת השרון נותרה במקום השלישי עם שש נקודות במאזנה, כמו שתי המוליכות, בעוד נצרת עילית עדיין ללא נקודה ומדורגת מתחת לקו האדום. יוריצה גרגץ הורחק בשורות האורחים בדקה ה-70.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי