אי מכירתו של גוטליב מנעה מהפועל ת"א להתחזק

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

האדומים טרם קיבלו החלטה בנוגע לבלם, שהישארותו מנעה החתמת קשר שמאלי זר: "אפשר להסתדר בלעדיו, לא למדו כלום מההתנהלות שלו בעונה שעברה"

(גודל טקסט)

 בשבוע הבא אמורה להתקיים שיחה בין ראשי הפועל תל אביב למאמן מוטי איוניר בנושא ההתנהלות מול הבלם אדי גוטליב, שהוחזר לאימונים ובקרוב אמור להגיש להתאחדות לכדורגל בקשה להליך בוררות שחרור לאלתר ותשלום חובות של חצי מיליון שקלים.

אי מכירתו של גוטליב מנעה מראשי הקבוצה את החתמתו של קשר שמאלי זר בשל חוסר תקציב. "ההימור להשאיר את גוטליב כדי לזכות בכסף עבור מכירתו, נפל בגלל חוסר מזל במכירה לאופה הרוסית ומכבי חיפה שנסוגו מהמהלך לאחר שכבר הושג סיכום", אמר גורם בהפועל תל אביב. "כך גם לפני שבוע במהלך העברתו של גוטליב לקבוצת מ.ס.אשדוד. אם רוצים להרוויח עליו עוד קצת כסף בחלון של חודש ינואר הוא צריך לשחק".

גורם אחר הבהיר: "אדי גוטליב לא רוצה להיות בהפועל תל אביב וזה ברור. אפשר להסתדר בלעדיו בליגה הלאומית כי יש שחקנים טובים ממנו, כאן לא למדו כלום מההתנהלות שלו בעונה שעברה וכך זה נראה למי שאוהב את הקבוצה".

גוטליב לא יהיה הערב בסגל הקבוצה למשחק נגד בני רמלה/בית"ר תל אביב. מי שיהיה על הספסל בפעם השנייה ברציפות הוא חלוץ הרכש הארגנטינאי פדרו גלבאן, כששחר הירש ימשיך לקבל מקום בהרכב. מעל 1,100 אוהדי הפועל תל אביב יהיו הערב ביציעי האצטדיון ברמלה אליו יגיעו גם אוהדי מכבי תל אביב, במטרה לתמוך ברמלה/ת"א בדרבי הקטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי