מחדל: פצוע קל מזריקת רימון גז ע"י מאבטח בדרבי הקטן

אוהדי הפועל ת"א גז
אוהדי הפועל ת"א גז | אודי ציטיאט

המשחק בין הפועל לבית"ר ת"א בלאומית הופסק לעשר דקות כתוצאה משאיפת עשן. ראש עיריית רמלה: "מאבטח נלחץ". איווניר: "משחק נחוש שלנו, הלוואי שלא נראה מראות כאלה יותר". תורג'מן: "מעולם לא אימנתי עם גז בפנים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
מחדל. אחד מאנשי חברת האבטחה ששכרה בית"ר ת"א/רמלה, המארחת של משחק הדרבי מול הפועל תל אביב (0:2 לאדומים בסיום), זרק רימון גז לעבר קבוצה של אוהדים אדומים שהתעמתו ביניהם מחוץ לאצטדיון וגרם לפציעתו של אדם אחד באורח קל, לבהלה גדולה ולהפסקת המשחק לכעשר דקות. בנוסף, במהלך המחצית השנייה החלו להיזרק אבנים מחוץ לאצטדיון לעבר יציע הפועל.


מתחקיר ראשוני של המשטרה עולה החשד כי מאבטח האצטדיון הוא זה שעשה שימוש בתרסיס גז וזאת לאחר שהתפתחה במקום קטטה בין אוהדי הפועל למאבטחים במקום. במשטרה ממשיכים לבדוק את האירוע אבל עדיין אין עצורים.


"היתה תקרית בין אוהדי הפועל תל אביב ואחד מהמאבטחים שנשכרו נלחץ זרק רימון גז שגרם לריח חריף שהתפשט בכל רחבי האצטדיון והביא לבהלה ולבריחה המונית של אוהדים, סיפר לספורט1 מיכאל וידל, ראש העיר רמלה, "מפקד כוח המשטרה נכנס לפעולה והאנשים שלו השתלטו על הסדר והכל חזר לתקנו".



שחקני הפועל יורדים מהמגרש. אסור שדברים כאלה יקרו (אודי ציטיאט)


כאמור אדי הגז התפזרו מסביב ואילצו את השופט להפסיק את המשחק ולהוריד את השחקנים לחדר ההלבשה. משהתפזרו אדי העשן עלו השחקנים שוב על כר הדשא והמשחק חודש.


מהפועל ת"א נמסר: "אוהדי הפועל תל אביב מתנהגים למופת מתחילת השנה – וכך ימשיכו לכל אורך העונה. חבל שמקרים כמו זה שהתרחש היום הורסים את האווירה והצבע שאוהדינו יוצרים בכל מגרש בליגה. ריסוס גז מדמיע על יציע מלא במשפחות, ילדים ומבוגרים, זה פשוט ביזיון וחוסר אחריות. אנחנו כמועדון מבטיחים לעשות כל שניתן כדי למצוא את האשמים ולמצות איתם את הדין. מקווים שכולם הגיעו לביתם בשלום".


בסיום המשחק התייחס תחילה מאמן הפועל, מוטי איווניר, לאירוע המכוער: "אני לא יודע למה זה התחיל ומה קרה, כמובן שאנחנו מעדיפים שיהיה רק עידוד ואווירה טובה. אני מקווה שדברים כמו שראינו הערב לא נראה יותר לא ייראו יותר".



תורג'מן מחייך, אבל זה לא מהגז (אודי ציטיאט)


מכאן עבר איווניר להתייחס למשחק עצמו: "לשמחתי אנחנו עושים את העבודה. גם מול בית"ר היו עליות וירידות במשחק, אבל פגשנו קבוצה מצוינת ואין ספק שזה היה המשחק הכי נחוש שלנו. היו הרבה דקות טובות וגם דקות שנעלמנו. אנחנו קבוצה חזקה ואני מאמין שגם היכולת הטובה יותר תגיע".


המאמן המפסיד עמיר תורג'מן: "אף פעם לא אימנתי עם גז צחוק בפנים, זה לא היה קל, אבל המשטרה עשתה עבודה טובה". מאמן בית"ר ת"א הוסיף: "לא היה משחק גדול של הפועל וגם לא שלנו. במחצית השנייה היה חסר לי הלחץ ויצירת המצבים, ועדיין אני מעודד מהיכולת ומאוכזב כי יכולנו להוציא יותר. גם במשחקים שסיימנו בתיקו ספגנו שער לקראת הסיום. יש לנו הרבה עבודה ואנחנו נשתפר בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי