הפועל חדרה עשויה לעמוד לדין, וויאם עמאשה חתם

עמאשה
עמאשה | צילום: עדי אבישי

בן לולו נכנס כמחליף בתיקו מול מכבי אחי נצרת ובפועל לא היה רשום במחשב בהתאחדות לכדורגל. במועדון טוענים כי פעלו על פי התקנון. עמאשה יחזק את החלק הקדמי

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תעמוד מחר (רביעי) בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ועלולה לספוג הפסד טכני וזאת לאחר שבהתאחדות טוענים כי החלוץ, משה בן לולו, שותף שלא כחוק. החלוץ נכנס כמחליף במשחק התיקו מול אחי נצרת ביום שישי אך ברישום שביצע שופט המשחק קובי לחם הכהן לאחר המשחק התברר כי השחקן כלל לא רשום בהתאחדות לכדורגל ותובע ההתאחדות החליט להעמיד את הקבוצה לדין.




חוזר ללאומית. עמאשה (עדי אבישי)

בחדרה הופתעו מהנושא ואף הבהירו כי פעלו על פי כל הנהלים הנדרשים הן בהתאחדות לכדורגל והן בבקרה התקציבית ואף קיבלו אישור משתי המוסדות כי השחקן רשאי לשחק. במועדון אף טענו כי נציגי ההתאחדות היו בקשר עם ראשי המועדון יומיים לפני המשחק ולא תהו כי תהיה בעיה כלשהי עם שיתופו של השחקן. בתגובה רשמית מחדרה נמסר: "הפועל חדרה עשתה מעל ומעבר לכל ספק סביר כדי לוודא שמשה בן לולו נרשם כחוק כולל אישור הבקרה ואישור פקידת הרישום בהתאחדות פחות מ-24 שעות לפני המשחק. השחקן נרשם ביום רביעי ולהתאחדות היה מספיק זמן להתריע אם יש בעיה עם הרישום. אין לנו ספק שלאחר שבית הדין ישמע ויבין את השתלשלות האירועים שליוו את רישומו של בן לולו הוא יקבל את הטענות".

בנושא אחר, בקבוצה הודיעו גם על צירופו לסגל של וויאם עמאשה. החלוץ בן ה-32, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל תל אביב, הצטרף לקבוצה הצפונית. עבור עמאשה חדרה היא קבוצתו השישית אחרי ששיחק בעירוני קריית שמונה (שתי קדנציות), מכבי אחי נצרת, מכבי חיפה, בני סכנין ושלוש הופעות במדי הפועל תל אביב בעונה הקודמת.   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי