מתנה לחג: 2:3 להפועל תל אביב אצל הפועל עפולה

ברשצקי סוארס
ברשצקי סוארס | מאור אלקסלסי

איזו דרמה בעמק: שער של המחליף עידו אסקסברד העניק לאיוניר שלוש נקודות בדקה ה-95. גנדה וברשצקי נתנו יתרון פעמיים, מרטין ומזרחי איזנו. 3:4 אדיר לכפר סבא מול בית"ר ת"א/רמלה אחרי פיגור 3:1

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עדיין מושלמת. האדומים כמעט מעדו אבל שער סופר דרמטי של עידו אקסברד בדקה ה-95 סידר מתנה לחג ו-2:3 יקר אצל הפועל עפולה.


המחצית הראשונה היתה של המארחת. שליטה של החבורה של בני בן זקן שסיכנה לא מעט את השער של אריק ינקו. נתנאל גולדמן וערן ביטון סחטו הצלות מהשוער אבל אתם יודעים, כשלא כובשים, סופגים.




בדקה ה-38 ובניגוד למהלך המשחק טעות בהגנה סידרה שער קליל לג'וזף גנדה ששלח מעשרה מטרים לרשת של רון שושן והוריד את איוניר רגוע להפסקה. התקפה יפה סידרה שוויון בדקה ה-49 למתיאס מרטין שדחק לרשת מקרוב, אבל זה לא העיד על ההמשך.


האדומים היו עדיפים בחלק השני ומוטי ברשצקי השיב את היתרון בדקה ה-55 עם שער יפה, השני שלו העונה. בן זקן זרק את רועי עטר ועמית מזרחי וקיבל תמורה בדקה ה-78. התקפה משולבת הולידה שוויון של הקשר הצעיר אחרי חילופי מסירות נהדרים. 2:2 שהוכיח שלעפולה יש הרבה פוטנציאל. נגמר? לא ממש. בהתקפה האחרונה של המשחק, דניאל גרץ העביר רוחב ועידו אקסברד נעץ את שער הניצחון בדקה ה-95 והותיר את איוניר מושלם.


הרכבים

הפועל עפולה: רון שושן, נועם גמון, דימיטרו ריזוק (רועי עטר, 73), גיזי דורבור, דודי טוויטו, ערן ביטון, ניב סרדל, עומר צלישר (עמית מזרחי, 62), נתנאל גולדמן, יובל שאוט, מתיאס מרטין (ערן אזרד, 87).



הפועל תל אביב: אריק ינקו, אופיר טקיאר (עידו אקסברד 52), אוראל דגני, ברונו סוארס, טל בנש, אביחי ידין, ניר לקס, רז נחמיאס, מוטי ברשצקי (דניאל גרץ, 77), ג'וזף גנדה (פדרו גלבאן, 59), שחר הירש.


מהלך המשחק
דקה 13 – איזו החמצה של שחר הירש. אופיר טקיאר הרים מימין והחלוץ מתוך תיבת החמש שלח מהאוויר גבוה מעל השער.



הירש, החמצה גדולה (מאור אלקסלסי)


דקה 23 – גם מהעבר השני הזדמנות טובה. הרמה של דודי טוויטו מצאה את ניב סרדל שמקרוב שלח מעל השער.


דקה 25 – עוד הזדמנות לעפולה. נתנאל גולדמן ירה מ-25 מטרים, ינקו נגע בכדור שיצא לקרן.


דקה 29 – עפולה לוחצת. שאוט השאיר לערן ביטון שסובב מ-18 מטרים, ינקו היה במקום והדף.



צלישר מקדים את לקס (מאור אלקסלסי)


דקה 32
– עוד הזדמנות לעפולה שלא מפסיקה להחמיץ. דימיטרי ריזוק נגח מחמישה מטרים מעל לשער אחרי חור בהגנה.


דקה 38 – 0:1 להפועל תל אביב. בניגוד למהלך המשחק, האדומים ניצלו כיסוי רע בהגנה. ברשצקי מצא את הירש שנבלם על ידי ריזוק שהרחיק רע, גנדה אמר תודה ושלח מעשרה מטרים לרשת.



גנדה, לא צירך יותר מזה (מאור אלקסלסי)


דקה 48 – 1:1
. התקפה יפה של עפולה, דודי טוויטו חדר משמאל, העביר רוחב ומתיאס מרטין דחק מקרוב לרשת. השער הראשון שינקו מוציא משערו העונה.



שחקני עפולה חוגגים, הצליחו להכניע את ינקו (מאור אלקסלסי)


דקה 55 – 1:2 להפועל תל אביב. מוטי ברשצקי חתך נפלא מאגף ימין לכיוון רחבת ה-16, התקדם כמה מטרים ושיחרר פצצה לחיבורים של רון שושן.



נחמיאס וברשצקי חוגגים (מאור אלקסלסי)


דקה 73 – אביחי ידין ניסה את כוחו מרחוק אבל הכדור חלף ליד העמוס של שושן.


דקה 78 – 2:2.
התקפה נהדרת של המארחת סיפקה שוויון. עטר המחליף הכניס לשאוט שהעביר לעמית מזרחי ששלח מקרוב שטוח לפינה של ינקו.


דקה 95 – 2:3 סופר דרמטי. דניאל גרץ העביר רוחב ועידו אקסברד המחליף דחק לרשת את שער הניצחון בהתקפה האחרונה של המשחק.



אקסברד וגלבאן בטירוף (מאור אלקסלסי)



עדיין מושלמים (מאור אלקסלסי)


בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל כפר סבא 4:3

אחרי ההפסד במשחק ההשלמה מול הפועל תל אביב, הקבוצה של עמיר תורגמ'ן רצתה לשוב לנצח אבל קאמבק גדול העניק לירוקים מהשרון ניצחון במשחק של המחזור. דור ג'אן כבש ראשון כבר אחרי תשע דקות אבל החלוץ הצעיר יהב אפריאט איזן מתוך הרחבה בדקה ה-33. השוויון החזיק מעמד שתי דקות ושוב ג'אן כבש, השלים צמד והעניק שוב יתרון. המגן רומריק אטו הוסיף את השלישי למארחת אבל אז החבורה של מסאי דגו נכנסה לזון ובעיטה שטוחה לפינה של רז כהן בדקה ה-67 צימקה. כדור חופשי יפה של עידן דוד קבע 3:3 יקר ורועי זיקרי נגח את שער הניצחון בדקה ה-82 והשאיר את היורדת ללא הפסד.



דגו, עדיין בלי הפסד (דני מרון)


הפועל רמת גן – הפועל חדרה 1:1

החבורה של אריק בנאדו פגשה בקרב תחתית את העולה החדשה. שער של הקשר שרון זיסו בדקה ה-49 העניק יתרון חשוב, אבל בדקה ה-58 בעיטה של גיא כהן לפינה קבעה שוויון. שתי הקבוצות נותרו צמודות בחלק התחתון של הטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי