יובל שאוט עשוי להגיע בינואר להפועל תל אביב

יובל שאוט
יובל שאוט | עדי אבישי

חלוץ הפועל עפולה נמצא תחת מעקב של האדומים כבר מספר שבועות. איוניר החמיא לשחקנים על הלחימה ב-2:3 הדרמטי על עפולה, אבל הוא לא מרוצה ממשחק האגפים. הבוררות מול דגני נמשכת

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חששה כל השבוע מהמשחק נגד הפועל עפולה, וידעה למה. האדומים הוציאו אמש (שני) 2:3 עמוק בתוספת הזמן בזכות שער ניצחון דרמטי של עידו אקסברד בדקה ה-95. שחקנים בקבוצה פרגנו ליריבה ("חלוקת נקודות הייתה עושה צדק ספורטיבי") ואמרו שעכשיו הם מבינים את דבריו של המאמן מוטי איוניר שכל משחק יהיה כמו של ברצלונה וריאל מדריד, כולם ירצו להוציא מהם נקודות.

לאחר 409 דקות נפרץ לראשונה שערו של אריק ינקו שספג מרגליו של מתיאס מרטין העפולאי, ובקבוצה הבהירו: "אנחנו קונים עד סיום העונה קצב כזה של ספיגות".

 

במועדון עוקבים כבר מספר שבועות אחרי חלוץ עפולה יובל שאוט והשחקן צפוי להגיע בחלון ההעברות של ינואר. גם הפעם איוניר לא היה מרוצה ממשחק האגפים והוא ממשיך לחפש את הדרכים כדי לשפר את הפרמטר הזה. במקביל החמיא המאמן לשחקניו על הלחימה והאופי שהפגינו עד השנייה האחרונה.

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א. הפגינו אופי עד השנייה האחרונה (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, שלב ההוכחות בדיון הבוררות בין הבלם אוראל דגני לקבוצתו הפועל תל אביב יצא הבוקר (שלישי) לדרך. דגני, מיוצג על ידי עורך הדין רועי רוזן, דורש שחוזהו לעונה הנוכחית ולעונה הבאה בגובה 1.1 מיליון שקלים יכובד במלואו.

הבורר בנימין טמיר הורה כבר בדיון מקדים לפני כחודש וחצי להשיב את דגני לאימונים ולמשחקים, אחרי שתחילה סירב המועדון לאפשר לו ליטול חלק בפעילות הקבוצה הראשונה. כעת דגני שב למסגרת המקצועית ואף פותח בהרכב במשחקי הקבוצה. את הפועל תל אביב ייצג פרקליט המועדון משה בן דת וחקירת הבעלים איציק ושרון וניסנוב והחשב לשעבר יניב מושלם נעשתה כדי להבין מתי ובאחריות מי נחתם מול הבלם חוזהו בהפועל תל אביב.

הבורר טמיר קבע כי דגני ופרקליטו יגישו את שלב הסיכומים בעוד חודש ואילו הפועל תל אביב תעשה זאת עד חודשיים מהיום. לאחר הגשת הסיכומים יחליט הבורר בנושא התביעה. הפועל תל אביב לא הצליחה למכור את דגני עד תום חלון ההעברות בשל הדרישה הכספית הגבוהה שהגישה ובמקביל המועדון עסוק בהליכי בוררות גם מול אביחי ידין מנחם קורצקי ואדי גוטליב.


דגני. הבוררות בין הצדדים נמשכת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי