אוהדי הפועל פ"ת נגד גלנט: "זה או איתנו או בלעדיך"

אוהדי הפועל פתח תקווה
אוהדי הפועל פתח תקווה | אודי ציטיאט

עמותת 'הכחולה' הוציאה הודעה חריפה נגד התנהלות הבעלים: "מתנהג מוזר ומנסה ליצור דה לגיטימציה. הוא סיים את המו"מ מולנו על כניסה לבעלות על המועדון, לא נשב ונחכה לו יותר"

(גודל טקסט)

סוער בהפועל פתח תקווה. עמותת אוהדי הקבוצה, עמותת 'הכחולה' הודיעה היום (רביעי) על הפסקת המגעים עם הבעלים דורון גלנט על כניסת העמותה לבעלות על המועדון.

"החל מפברואר 2017 מנהלת עמותת הכחולה מו"מ מול דורון גלנט, בעלי המועדון, על כניסת העמותה לבעלות. במהלך המו"מ הפגינה הכחולה הרבה מאוד אורך רוח, וסבלנות רבה", נכתב בהודעה. "בתקופה האחרונה מר גלנט מדבר עם 'הכחולה' דרך התקשורת במטרה להשפיע על הלך הרוח אצל האוהדים וליצור דה-לגיטימציה לעמותה. דרך העיתונות וגם בשיחות לא רשמיות מציג גלנט טענות שניתן להגדיר אותן לכל הפחות כלא מדויקות לגבי המו"מ, לגבי היכולות הכלכליות של העמותה ולגבי הרצינות של הצדדים".

"נכון לעכשיו, גלנט נמנע מלהציג את המסמכים הדרושים המפרטים את חובות המועדון ואת הלוואת הבעלים שלטענתו נתן לקבוצה. מיותר להסביר שמי שדורש שהקבוצה תשלם לו כספים כהחזר הלוואת בעלים, צריך להראות שאכן הייתה הלוואה כזאת שיש להחזירה. במהלך החודשים מפברואר ועד היום נתקלה הכחולה באין סוף תירוצים ודחיות חוזרות ונשנות. שמונה חודשים אחרי תחילת המו"מ ניתן להגיד שגלנט סיים את המו"מ ועמותת "הכחולה" נאלצת רק להודיע זאת לקהל".

"למעשה, כאשר הועברה לידי גלנט טיוטה לחתימה על מנת לסגור עניין, החל מאותו רגע גלנט הפסיק לתקשר עם נציגי העמותה ולא נערכה יותר כל פגישה ואפילו הערות או התייחסות לטיוטה לא הועברו. עם כל הכבוד כך לא מנהלים משא ומתן, לא בעסקים, לא בכדורגל, ולא בשום מקום. נראה מוזר שבעלים שהצהיר מתחת לכל עץ רענן שהוא מעוניין בעזרה כלכלית, מתנהל בצורה כזאת מול גוף חזק שמוכן להציע לו סכומים גדולים של כסף תמורת חמישים אחוז מהבעלות על המועדון".

"צר לנו שכך הם פני הדברים, איננו טורקים את הדלת אלא משאירים אותה פתוחה בתקווה שדורון גלנט ישקול את התנהלותו מחדש, אך לא נשב בצד יותר ונמתין לו. הגיע הזמן להגיד: 'גלנט, זה או איתנו או בלעדיך'".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי