מוטי איוניר: "השחקנים חשבו שהם באו לטייל"

מוטי איוניר
מוטי איוניר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל תל אביב התייחס לקהל האדום שקרא לו להתפטר לאחר ה-2:1 בנשר: "עברנו את זה בכל מקום בארץ". על היכולת: "המחצית הראשונה הייתה חסרת כבוד". טיאר: "הספידו ואמרו שאנחנו יורדת בטוחה"

(גודל טקסט)
"הפועל תל אביב ממש לא בבעיה, היא הפסידה משחק כדורגל וזה דבר שיכול לקרות", כך הסביר מוטי איוניר, מאמן האדומים, לאחר שקבוצתו הפסידה 2:1 בנשר ונותרה במרחק של ארבע נקודות מהמקום הראשון בתום המחזור השביעי. "תחילתו של משבר? אני מקווה שלא. המחצית הראשונה הייתה חסרת כבוד מבחינת היכולת שלנו. המחצית השנייה חסרת מזל כי יכולנו להבקיע ארבעה או חמישה שערים. יש גם ימים כאלה שהכדור לא נכנס, הגענו להרבה מצבים וכמו שקורה במצבים כאלה בהתקפה אחת אתה מקבל את השער השני".


אם זו הייתה בעיה של מחויבות: "המחצית הראשונה הייתה חסרת כבוד. אני מתכוון ששחקנים קצת חשבו שהם באו לטייל. זה לא שבחצי הראשון נשר תקפה ותקפה, פשוט שיחקנו רע בחצי שלהם וגם ספגנו שער".



קריאות הקהל שיתפטר: "יהיה בסדר. עברנו את זה בכל מקום בארץ. הפועל תל אביב ממשיכה לשאוף לעלות ליגה, לא צריך לעשות אסון. זה לא גביע, שאם אתה מפסיד אתה עף. בליגה אפשר להפסיד גם פעמיים רצוף ולפעמים גם שלוש ובסופו של דבר אם הקבוצה טובה ואתה יודע לנהל כזו כמות של אנשים, אווירה, לחץ וקללות, אז אתה מחבר הכל ביחד. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים ובסופו של דבר נתחבר וניראה כמו לפני שני משחקים. כל ההכנה לעונה כולם אמרו שהפועל ת"א תטייל בלאומית ותעלה בהליכה, והיחיד שאמר שיש מכשולים בדרך ומשחקים קשים היה אני. גם עכשיו אני לא מופתע ממה שקרה ולא אופתע אם זה יקרה בעתיד. זו הליגה וקשה לשמור על יציבות, ניצחנו בהתחלה שבעה-שמונה משחקים רצוף ולא סוף העולם שהפסדנו עכשיו".



 שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים לאחר ההפסד המפתיע בנשר (מאור אלקסלסי) 


מאמן עירוני נשר צחי טיאר: "זה ניצחון ראשון, בלי קשר לנגד מי שיחקנו. עבדנו בפגרה, סידרנו את הקבוצה והכנסנו אופי. שחקנים הבינו היום שצריך מוח במשך 90 דקות, בטח נגד יריבה דומיננטית. הספידו אותנו וכבר אמרו שאנחנו יורדת בטוחה, אבל אנחנו נלך ונשתפר ונהיה טובים יותר בהמשך".


הפערים
: "יש לנו כבוד גדול להפועל תל אביב, זה מועדון גדול, אבל זה היה משחק רגיל מבחינתנו שהיינו צריכים לנצח בו. תרגלנו, עבדנו והכי חשוב היינו מרוכזים. חבל על הגול בסוף, אני כועס כי אני אוהב להיות מושלם, אבל נדע לשפר גם את זה".


אם זה הרגע הגדול שלו בקריירה כמאמן
: "זו עונה ראשונה שלי בלאומית אחרי הרבה זמן בליגה השלישית. אני לא נסחף או מתלהב, הליגה עוד ארוכה ואנחנו מתקדמים לאט לאט. ברור שניצחון כזה נותן אוויר ואנחנו גם אמורים לצרף שחקנים".



ניצחון ליגה ראשונה דווקא מול הפועל תל אביב. שחקני נשר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי