אמיר עגייב עשוי להצטרף להפועל תל אביב בינואר

עגייב
עגייב | דני מרון

בקבוצה מעוניינים להתחזק לקראת מאבקי העלייה כאשר גם צירופו של זר שלישי עומד על הפרק. כרגע, מעמדו של איווניר לא עומד על הפרק אך הפסד נוסף עשוי להוביל לשינוי

(גודל טקסט)
שני ההפסדים והתיקו לא גרמו לראשי הפועל תל אביב לבצע שינוי בכול הנוגע למוטי איווניר וצוות האימון. האדומים ינסו לצאת מהמשבר בחצי גמר גביע הטוטו מחר (שלישי) מול הפועל רמת גן כאשר במחזור הבא בלאומית הם יפגשו את הפועל קטמון כאשר רק כישלון של הקבוצה בשני המשחקים הללו עשוי להוביל את ההנהלה למחשבה מחודשת בנוגע לאיווניר. 

 
 


בינתיים, בהפועל תל אביב טענו כי מרבית השחקנים לא היו חלק ממאבקי עלייה הלחוצים וכבר חושבים על שינויים בחודש ינואר הקרוב. המטרה של האדומים היא לצרף שלושה שחקנים כאשר המאמן הבהיר לראשי המועדון כי הוא זקוק לקשר התקפי נוסף בסגל. בהתאם לכך אמיר עגייב, שמתקשה לקבל דקות בבית"ר ירושלים, סומן כמועמד הבכיר. בקבוצה ינסו לשאול את עגייב עד לסיום העונה ואף שוקלים לצרף זר שלישי לסגל.


בנושא אחר, בכול הנוגע לחובותיו של המועדון ופסקי הבוררות של פיפ"א ואופ"א, בקבוצה ציינו כי בתקופה הקרובה יגיעו להתאחדות לכדורגל דרישות תשלום עבור שחקנים ששיחקו בקבוצה בשנים האחרונות. על פי ההערכות מדובר בסכום המוערך ב-20 מיליון שקלים ובמועדון הסבירו: "הנושא מטופל על ידי המועדון מול פיפ"א ואנחנו מבינים את המצב. זה נכון שנשלחים להתאחדות מכתבים וגם מאיימים על עונשים, את התשובה נקבל רק מפיפ"א. האנשים שלנו עוסקים בפתרון הפרשות מהעבר, והן אינן קשורות לבעלים של הקבוצה כעת". 

 יעזוב? איווניר (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי